Monday, May 6, 2013

مانچینی: این فصل خیلی بدشانس بودیم

سایت گل- روبرتو مانچینی، سرمربی منچسترسیتی، با ابراز نارضایتی از عدم دقت بازیکنان تیمش در مقابل دروازه حریفان، اعلام کرد که مهاجمان تیمش این فصل بدشانس بودند.


سیتی در فاصله چهار هفته تا پایان رقابت های این فصل، رقابت قهرمانی را به رقیب همشهری واگذار کرد و مانچو معتقد است که مشکل گلزنی، یکی از دلایل اصلی ناکامی تیمش بود.


ادین ژکو با ۱۲ گل زده، بهترین گلزن سیتی در این فصل بود؛ در حالی که کارلوس تبس و سرخیو آگوئرو با ۱۱ گل، پشت سر او قرار داشتند. ماریو بالوتلی هم که در ژانویه از سیتی جدا شد، تنها یک بار موفق به گلزنی شده بود.


مانچینی به خبرنگاران گفت:” سال هایی هست که نمی توان با نزدن گل های کافی در لیگ برتر به قهرمانی رسید.


فکر می کنم ما سال گذشته ۲۰ گل بیش از این فصل به ثمر رساندیم. ۲۰ گل کمتر خیلی زیاد است. فکر می کنم اگر ۱۰-۱۲ گل بیشتر به ثمر می رساندیم، می توانستیم شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشیم.


نمی دانیم که کدام بازیکن فصل آینده ۲۵ گل به ثمر خواهد رساند. اگر شما این را می دانید، جادوگر هستید اما فکر می کنم بازیکنان خوبی داریم. ما احتمالا امسال بدشانس بودیم.


این فصل، فصل بدشانسی ما بود. مهم است که بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم  و بعد از آن، زمان خواهیم داشت تا بتوانیم تیم مان را بهتر کنیم.”



مانچینی: این فصل خیلی بدشانس بودیم

No comments:

Post a Comment