Monday, May 6, 2013

حمله دوباره رهبري فر به يحيي گل محمدي: با اين همه هزينه يك تشتك هم نگرفته!

سایت گل-بعد از باخت پرسپولیس مقابل سپاهان خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه یحیی موضع ئگرفتند که یکی از انها بهروز رهبری فر است. مدافع سابق پرسپولیس درباره شکست این تیم مقابل سپاهان و از دست رفتن جام قهرمانی می گوید:« ۳،۴ ماه است می گویم یحیی در حد و اندازه های پرسپولیس نیست. یحیی کوچک است، پرسپولیس مربی بزرگ می خواهد. نمی خواهمخ بگویم از باخت پرسپولیس خوشحالم. به خدا خلی ناراحتم، شاید خیلی بیشتر از خود یحیی. اینها جلویشان را نمی بینند بلکه سرشان به زیر است. یحیی با این تیم پرهزینه نه تنها جام بلکه تشتک هم نگرفت. »


رهبری فر در ادامه می گوید:« پول نداشتید که داشتید. زمین نداشتید که بهترین زمین را داشتید. بهترین مدافعان ایران را نداشتید که داشتید و روی هم ۳ میلیارد به آنها دادید. بهترین مهاجم ایران را نداشتید که داشتید. یحیی همه چیز داشت جز کمی اعتبار و بزرگی. او باید مربی نوجوانان پرسپولیس باشد و بعد پله پله بالا بیاید و ۱۰ سال دیگر به نیمکت تیم بزرگسالان برسد. هنوز جایی مربیگری نکرده آمده اند و. پرسپولیس را داده اند به او خب معلوم است در بازی های بزرگ نمی تواند درست تصمیم بگیرد. مگر می شود پرسپولیس در آزادی ۲ بار از حریف جلو بیفتد و ۲ بار هم بازی به تساوی برسد. این دیگر شاهکار است که جلوی ۱۲۰ هزار نفر این اتفاق بیفتد.گل محمدی بعد از بازی هم نباید بگوید که حیف شد. حیف این بود که سپاهان با این فوتبال و با این قدرت قهرمان نشود»


رهبری فر صحبتهایش را اینگونه ادامه می دهد:« من بیخودی از کسی انتقاد نمی کنم. اینجا باید از رویانیان دفاع کنم. او چه کار باید می کرد که نکرد. نه چک بازیکنان برگشت خورد و نه چک کادرفنی. بهترین هتل را برای پرسپولیسی ها گرفت و بهترین امکانات را در اختیارشان قرار داد. بازیکنان می گویند فلانی نباشد می گوید چشم. مربی می گوید اینطور باشد می گوید چشم. او همه کار کرد و ایراد اصلی از کادر فنی بود که پرسپولیس قهرمان نشد. باید از یحیی و کادرش پرسید علت اینکه نتیجه نمی گیرید چیست. همه چیز فراهم است اما نمی دانم چرا آقایان در کار فنی ضعیف عمل می کنند و نمی توانند پرسپولیس را به موفقیت برسانند.»


رهبری فر درباره تعویض های گل محمدی می گوید:« من از کریم انصاری فرد زیاد انتقاد کردم اما او داشت عالی کار می کرد. علت تعویضش را نمی دانم. ضمن اینکه هنوز هم نمی دانم چرا علی کریمی از ابتدا بازی کرد. من حقیقت را می گویم. علی از دوستان من است اما اگر از خودش هم بپرسید قطعا می گوید که در شرایط مسابقه نبوده و واقعا نمی توانسته از ابتدا بازی کند.نمی دانم چرا باید علی تا دقیقه ۸۰ در زمین باشد و انصاری فرد تعویض شود. ضمن اینکه یحیی نباید جلوی ۱۰۱۰ هزار نفر به فکر برد با اختلاف یک گل باشد. یک گل هیچوقت حاشیه امنیت نیست و پرسپولیس باید باز هم روی دروازه سپاهان فشار می آورد. من فقط ضعف فنی را در باخت پرسپولیس دخیل می دانم. دانش کادر فنی پایین بود و یحیی و همکارانش باید سینه سپر کنند و به مردم بگویند اشتباه کردیم»


رهبری فر در پایان می گوید:« یحیی از اول هم دنبال مساوی بود. او اصلا تفکر برد ندارد و دوست دارد فقط نبازد. معیار همیشگی یحیی فقط نباختن است. او باید از مورینیو، فرگوسن یاد بگیرد که همه اش دنبال برد هستند. اصلا چرا مثال خارجی بزنم. یک ماکت ایرانی می گویم. یحیی باید مثل امیر قلعه نویی در همه حال به فکر موفقیت و ۳ امتیاز باشد. یحیی می گوید بهتر است که نبازیم. به این دلیل که می ترسد اخراجش کنند. من سالها فوتبال بازی کرده ام. قیافه طرف را ببینم می فهمم ترسیده یا نه. یحیی را که می دیدم از تماشاگران هم بیشتر ترسیده بود. او خیلی استرس داشت. با این شرایط چطور می توان از او انتظار داشت که برای پرسپولیس تصمیمات درست بگیرد؟اینها فقط می خواهند باشند، حالا به هر قیمتی هم باشد قبول می کنند. »



حمله دوباره رهبري فر به يحيي گل محمدي: با اين همه هزينه يك تشتك هم نگرفته!

No comments:

Post a Comment