Friday, May 31, 2013

یک رییس فدراسیون به جای یک مدیرعامل

این خبر حدود دو ماه است در وزارت ورزش دهان به دهان می گردد؛ جانشینی رئیس فدراسیون ت به جای فتح الله زاده


به گزارش فوتی به نقل از گل – خبرگزارس برنا ، نزدیک به دولت نهم ، از جابه جایی قریب الوقوع در یک باشگاه لیگ برتری ( احتمالا استقلال ) خبر داد .

به گزارش گل  ، برنا نوشته : با توجه به اتفاقات رخ داده و جدایی قریب الوقوع مدیرعامل باشگاه مطرح پایتخت، وزیر ورزش تصمیم دارد تغییراتی در مدیریت و هیات مدیره باشگاه ایجاد کند . عدم رعایت انضباط مالی در اداره باشگاه از جمله مهمترین دلایلی است که نزدیکان وزارت ورزش به آن اشاره دارند .

شنیده ها حاکی است محمد عباسی تصمیم دارد رییس یکی از فدراسیونهای ورزشی را که در حوزه اقتصادی، مالی از تجربه و کارنامه خوبی برخوردار است بعنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب نماید. البته در این میان از دو گزینه دیگر برای تصدی مدیریت عامل این باشگاه نام برده می شود که با توجه به نظر مثبت دکتر عباسی به آن گزینه ، رییس فعلی یکی از فدراسیونها از شانس بیشتری برخوردار است .

عباسی قرار است ظرف روزهای آینده با مذاکره با گزینه های موردنظر در این باره تصمیم گیری کند. اکنون وزیر ورزش برای شرکت در اجلاس مبارزه با فساد و دوپینگ با حضور سران ورزش کشورهای جهان در آلمان به سر می برد و امشب به تهران باز می گردد.

فتح الله زاده چهارشنبه شب در مصاحبه با گل گفته بود امید زیادی ندارد در جلسه بعدی هیئت مدیره استقلال که این هفته برگزار بشود گشایشی صورت بگیرد بنابراین احتمال جدایی اش بسیار است.تاکید خبر برنا به بی انضباطی مالی همان کلیدواژه مدنظر وزارت ورزش است.



یک رییس فدراسیون به جای یک مدیرعامل

No comments:

Post a Comment