Friday, May 31, 2013

گزارش تمرین امروز پرسپولیس بنگر با پرسپولیس تمرین کرد، فرانکی هم آمد!

تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که محسن بنگر در این تمرین حضور داشت.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.


*‌ محسن بنگر بعد از اینکه روز گذشته با لباس شخصی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرد امروز با سرخپوشان به تمرین پرداخت و به نوعی حضورش در پرسپولیس در فصل آینده را اعلام کرد. بنگر قبل از حضور علی دایی در تمرین دقایقی با سعید شیرینی به گفت‌وگو پرداخت.


* همزمان با شروع تمرین علی دایی به همراه دخترش به درفشی‌فر آمد و با حضور او تمرینات شروع شد. دایی ۱۰ دقیقه بعد از شروع تمرین به زمین رفت.


*در تمرین امروز پرسپولیس ۱۱ بازیکن حضور داشتند که به دویدن، انجام حرکات هوازی و سپک‌تاکرا پرداختند. در بخش سپک‌تاکرا بازیکنان و کادرفنی در دو زمین به بازی پرداختند. دریک زمین تیم کادر فنی و بازیکنان با تجربه و در زمین دیگر بازیکنان جوان به همراه جواد منافی و محمد مولایی سپک تاکرا بازی کردند.


*‌حدود ۲۰ هوادار از تمرین امروز پرسپولیس دیدن کردند. آنها به تشویق اعضای کادرفنی پرداختند و جالب اینجا بود که بدنساز پرسپولیس را با نام «مولایی فرانکی» تشویق کردند. این در حالی است که فصل پیش فرهاد چیذری این لقب را داشت.


*‌بهزاد غلامپور و کریم باقری پا به پای بازیکنان به تمرین بدنسازی پرداختند. غلامپور در اواسط تمرین ترجیح داد به جمع کادر فنی بپیوندد اما کریم باقری با‌ آمادگی بدنی بالا تمرینات بدنسازی را انجام داد.


* علی دایی خودروی خود را در محلی که فصل گذشته کریمی ماشینش را در آنجا قرار می‌داد، پارک کرد.



گزارش تمرین امروز پرسپولیس بنگر با پرسپولیس تمرین کرد، فرانکی هم آمد!

No comments:

Post a Comment