Monday, May 6, 2013

وایدن فلر و تمدید قرارداد با دورتموند تا سال 2016

سایت گل- رمن وایدن فلر، دروازه بان بوروسیا دورتموند، قراردادش را با این باشگاه تا سال ۲۰۱۶ تمدید کرد.


این دروازه بان ۳۲ ساله در سال ۲۰۰۲ از کایزرسلاترن به دورتموند پیوست و پیش از این تا سال ۲۰۱۴ با این باشگاه قرارداد داشت.


میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند، در گفتگو با خبرنگاران، از تمید قرارداد دروازه بان باتجربه تیمش ابراز رضایت کرد:” بسیار خوشحالیم که رومن قراردادش را تمدید کرد. او یک دروازه قدرتمند و استثنایی است که همیشه نمایش های خیره کننده ای دارد و نقش زیادی در قهرمانی های سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ ما داشت. او یکی از ارکان تیم در راه رسیدن به فینال چمپیونزلیگ نیز بود.”


وایدن فلر نیز تاکید کرد هرگز به رفتن به یک تیم دیگر فکر نکرد و از اینکه بخشی از برنامه باشگاه برای فصول آینده است، ابراز خشمودی کرد:” من واقعا به تغییر باشگاه فکر نکردم. اوضاع در دورتموند در چند سال اخیر بسیار فوق العاده پیش رفت و من می خواهم عضوی از باشگاه در چند سال آینده باشم.


از اینکه عضوی از این تیم هستم، به خودم افتخار می کنم؛ تیمی که شخصیتی قوی دارد و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است.”


وایدن فلر نزدیک به ۳۰۰ بازی در بوندس لیگا برای دورتموند انجام داد.



وایدن فلر و تمدید قرارداد با دورتموند تا سال 2016

No comments:

Post a Comment