Thursday, May 30, 2013

سوارز: رد پیشنهاد رئال مادرید کار سختی است

مهاجم گلزن تیم فوتبال لیورپول تاکید کرد، رد پیشنهاد رئال مادرید کار دشواری است.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال لیورپول که در فصل ۱۳-۲۰۱۲ و در رقابت‌های مختلف ۳۰ گل برای این تیم به ثمر رسانده است از علاقه‌اش برای پیوستن به رئال مادرید خبر داد. شاید این خبر خوبی برای هواداران یوونتوس باشد، چون آنها به دنبال به خدمت گرفتن گونزالو هیگواین، مهاجم رئالی‌ها هستند و در صورت پیوستن سوارز به جمع مادریدی‌ها، بیانکونری‌ها راحت‌تر می‌توانند با این تیم اسپانیایی بر سر انتقال ملی‌پوش آرژانتینی به توافق برسند.


مهاجم ۲۶ ساله لیورپول در این خصوص اظهار داشت: من عاشق لیورپول هستم ولی این سال آخرم در این تیم با مشکلات زیادی همراه بود و به من، همسرم و دخترم خیلی سخت گذشت. آنها دوست ندارند فشارها و انتقاداتی را که در این مدت به ما وارد شد را بار دیگر تحمل کنند.


وی افزود: با اینکه با لیورپول قرارداد دارم ولی باید بگویم رد کردن پیشنهاد رئال کار سختی است. باید با براندن راجرز صحبت کنم، چون او می‎داند که چه می‌خواهم و شرایطم را درک می‌کند. باعث افتخار مردم اروگوئه خواهد بود که یکی از آنها در تیمی همچون رئال مادرید بازی کند.


سوارز تا سال ۲۰۱۷ با لیورپول قرارداد دارد و اواخر فصل ۱۳-۲۰۱۲ با گاز گرفتن دست برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع چلسی از سوی رسانه‌های انگلیسی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این بازیکن از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس نیز با محرومیت چند جلسه‌ای مواجه شد.


مهاجم بندرنشینان معتقد است قربانی انتقادات بی‌مورد شده است. او خاطر نشان کرد:‌از زمان کودکی‌ام به شدت تلاش کردم تا به اینجا رسیدم ولی رسانه‌های بریتانیایی ناجوانمردانه من را مورد انتقاد قرارد دادند، به طوری که کاسه صبرم لبریز شد.



سوارز: رد پیشنهاد رئال مادرید کار سختی است

No comments:

Post a Comment