Friday, May 31, 2013

مایلی‌کهن به درد صبا می‌خورد/ مدیران فتیله قیمت بازیکنان را بالا کشیدند

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه محمد مایلی‌کهن نسبت به مربیان دیگر بیشتر به درد این تیم می‌خورد، گفت: امیدوارم فصل خوبی با مایلی‌کهن پیش رو داشته باشیم و بتوانیم در این رقابت سنگین و نابرابر باشگاه‌ها در پرداخت پول به بازیکنان دوام بیاوریم.


به گزارش فوتی رضا کشوری‌فرد در گفتگو با مهر، در خصوص انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی صبای قم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بعد از اینکه چند مربی به هیات مدیره معرفی شدند، به این نتیجه رسیدیم که مایلی کهن بیشتر از مربیان دیگر به درد صبا می‌خورد. به هر ترتیب ایشان تمرینات را از روز ۱۸ یا ۲۰ خرداد آغاز می‌کند.


وی درباره دستیاران مایلی کهن در صبا هم خاطرنشان کرد: قرار شد مایلی کهن نادر فریاد شیران و یک مربی بدنساز با خودش به صبا بیاورد. ناصر بختیاری‌زاده هم به عنوان یکی از مربیان بومی در کنار مایلی کهن خواهد بود. قرار شد درباره جذب بازیکنان هم از یکی، دو روز آینده کارمان را شروع کنیم.


مدیرعامل باشگاه صبای قم در خصوص انتقاداتی که به کارنامه مایلی کهن در سال‌های گذشته می‌شود هم تاکید کرد: متاسفانه یک مربی هم که با صداقت در فوتبال ایران هست، علیه او جوسازی می‌کنند. مایلی‌کهن اگر سال گذشته به گهر دورود رفت به خاطر شهامت و صداقتش بود و البته نتایج خوبی هم با این تیم کسب کرد. مگر ما در فوتبال ایران چند مربی با صداقت و شهامت مثل مایلی کهن داریم؟


کشوری فرد در ادامه تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم فصل آینده با مایلی کهن موفق باشیم و در این رقابت نابرابر باشگاه‌ها برای جذب بازیکن دوام بیاوریم. متاسفانه چند باشگاه هستند که امسال پول‌های کلانی به بازیکنان می‌دهند. با این اوضاع تیم‌هایی مثل صبا و فجر دوام نمی‌آورند و باید از دور رقابت‌ها کنار برویم.


وی به جلسه مدیران باشگاه‌ها برای کنترل قیمت بازار نقل و انتقال بازیکنان اشاره کرد و افزود: این جلسه برگزار شد تا قیمت‌ها پایین‌تر بیاید ولی متاسفانه بعضی از مدیران فتیله قیمت‌ها را بالاتر کشیدند! برگزاری این جلسه اوضاع را بدتر کرد و جالب اینکه هیچ کس هم پیدا نمی‌شود به این باشگاه‌ها بگوید چنین پول‌های کلانی را از کجا می‌آورند.


مدیرعامل باشگاه صبا ادامه داد: حالا فوتبال ما اگر به اندازه پرداخت این پول‌ها خروجی داشت دلمان هم نمی‌سوخت. به بازیکنانمان پول اروپایی می‌دهیم ولی سطح فوتبالمان افغانی است! بازار نقل و انتقالات با چند باشگاه پولدار افسار گسیخته شده است و تیم‌هایی مثل صبا هم یا باید در کنار آنها دوام بیاورند و یا اینکه از بین بروند.


وی در پایان در خصوص جدایی چند بازیکن صبا هم گفت: شش، هفت بازیکن ما قرارداد ندارند. میلاد نوری و رامین رضائیان به راه آهن رفتند و حامد لک هم به تراکتورسازی پیوست. اکبر صادقی هم از نفت تهران پیشنهاد دارد و احتمالا به این تیم می‌رود.




مایلی‌کهن به درد صبا می‌خورد/ مدیران فتیله قیمت بازیکنان را بالا کشیدند

No comments:

Post a Comment