Friday, May 31, 2013

بازیکنان میلان خواهان ماندن آلگری هستند

مدیر برنامه‌‌های ماریو بالوتلی اعلام کرد که مهاجم میلان و دیگر هم‌تیمی‌های او از ابقای آلگری به عنوان سرمربی روسونری حمایت می‌‌کنند.


به گزارش فوتی به نقل از تسنیم، مینو رایولا مدیربرنامه‌های ماریو بالوتلی و برخی دیگر از ستاره‌های بزرگ فعلی و پیشین فوتبال ایتالیا از جمله زلاتان ابراهیموویچ، از حمایت بازیکنان میلان از سرمربی این تیم خبر داد. قرار بود روز گذشته تصمیم نهایی در خصوص ماندن یا نماندن آلگری در جلسه‌ای با حضور روسای باشگاه میلان اتخاذ و اعلام شود اما این جلسه که سیلویو برلوسکونی رئیس باشگاه در آن حضور پیدا نکرد بی‌نتیجه ماند.


گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از عدم حضور برلوسکونی در این جلسه به عنوان نشانه‌ای از نارضایتی او نسبت به ماندن آلگری در سن‌سیرو یاد کردند، هرچند که رایولا مدعی است بازیکنان میلان خواهان ماندن سرمربی خود هستند.


وی اظهار داشت: ماریو و بسیاری از بازیکنان دیگر میلان رابطه خوبی با آلگری برقرار کرده است و به او ایمان دارد اما هیچ کاری از دست او برنمی‌آید چون ماندن یا نماندن الگری بر عهده آنهایی است که کنترل باشگاه را در اختیار خود دارند.

رایولا در خاتمه در خصوص اخباری که در خصوص جدایی دیگر بازیکن او از جمله روبینیو از میلان منتشر شده نیز تصریح کرد: روبینیو در میلان می‌ماند.


بالوتلی از زمان پیوستن به میلان در بازار نقل و انتقالات ژانویه پیشرفت محسوسی را زیر نظر آلگری تجربه کرده است و بهترین گلزن تیمش بوده است.



بازیکنان میلان خواهان ماندن آلگری هستند

No comments:

Post a Comment