Friday, May 31, 2013

موتو: می خواهم آن نوزاد چینی را به فرزندی قبول کنم

بعد از اتفاق دردناکی که برای یک کودک چینی افتاد، ستاره رومانیایی حاضر است تا او را به فرزندی بپذیرد


سایت گل- آدرین موتو، بازیکن سابق تیم های اینتر و چلسی ابراز آمادگی کرده تا یک نوزاد چینی که اخیرا به خاطر اتفاق تراژدیکی که برایش رخ داده، مبدل به تیتر یک رسانه های خبری شده را به فرزندی قبول کند.


اخیرا یک مادر چینی به خاطر آنکه شرایط نگهداری از فرزندش را نمی دید، او را در چاه توالت انداخت و البته بعد از آنکه از کرده اش پشیمان شد، به صاحبخانه خبر داده و درنهایت با کمک نیروهای امداد، این نوزاد، سالم و سلامت از لوله فاضلاب بیرون کشیده شد.


حالا و بعد از انتشار تصاویری از این نوزاد چینی، آدرین موتو، ستاره رومانیایی دنیای فوتبال ابراز آمادگی کرده تا این کودک را به فرزندخواندگی بپذیرد.او بعد از دیدن این تصاویر از طریق تلویزیونی با کنسوئلو ماتو، همسرش تماس گرفت و او را متقاعد کرد تا این نوزاد را به فرزندی قبول کنند. موتو در گفتگو با  یکی از شبکه های تلویزیونی رومانی دراین باره گفت:« من آنقدر تحت تاثیرقرار گرفتم که با خودم گفتم که باید به این بچه کمک  کنیم. می خواهم او را به فرزندخواندگی پذیرفته و هرکاری برایش انجام دهم.»


او که به شدت تحت تاثیر این اتفاق تراژدیک قرار گرفته بود درادامه به این نکته اشاره کرد که سالم ماندن این نوزاد یک معجزه است:« من گفتم که می خواهم به او کمک کنم. از نظر من، بچه ها همه چیزند.»


موتو از دو ازدواجی که داشته، صاحب ۳ فرزند است و برروی بدنش نام سه فرزندش را خالکوبی کرده. او که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های بزرگی مثل چلسی و اینتر و پارما و یووونتوس را درکارنامه ورزشی اش می بیند، در حال حاضر در تیم آژاکسیوی لیگ فرانسه بازی می کند.



موتو: می خواهم آن نوزاد چینی را به فرزندی قبول کنم

No comments:

Post a Comment