Thursday, May 30, 2013

پیگرینی: هیچ کینه ای از رئال ندارم

این مربی شیلیایی در تنها فصلی که هدایت رئال را برعهده داشت، با این تیم ۹۶ امتیاز کسب کرد اما نتوانست عنوان قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد و به همین دلیل جای خود را به مورینیو داد


سایت گل- مانوئل پیگرینی، سرمربی مالاگا، تاکید کرد که به خاطر اخراجش از رئال در تابستان ۲۰۱۰، احساس بدی نسبت به این باشگاه ندارد.


این مربی شیلیایی در تنها فصلی که هدایت رئال را برعهده داشت، با این تیم ۹۶ امتیاز کسب کرد اما نتوانست عنوان قهرمانی لالیگا را به دست بیاورد و به همین دلیل جای خود را به ژوزه مورینیو داد.


او در گفتگو با کانال سور گفت:” باشگاه رئال مسیر متفاوتی را برای آینده در ذهن داشت و من مشکلی با آن نداشتم. من هیچ کینه ای از آنها ندارم. من بسیار مفتخرم که در چنین باشگاه بزرگی کار کردم. هواداران رئال همیشه از من حمایت کردند و تا آخرین روز به من ابراز علاقه کردند.


من هیچ مشکلی برای روبرو شدن با مورینیو در یک کشور دیگر ندارم. ما دو آدم متفاوت هستیم که در یک شغل فعالیت داریم؛ با رفتارهایی متفاوت.”


پیگرینی به تازگی اعلام کرد که در پایان فصل، به دلیل مشکلات مالی مالاگا، این باشگاه را ترک خواهد کرد و از منچسترسیتی به عنوان مقصد احتمالی او یاد می شود.



پیگرینی: هیچ کینه ای از رئال ندارم

No comments:

Post a Comment