Friday, May 31, 2013

قنبرزاده: برخی بازیکنان ما دو برابر قیمت‌شان پیشنهاد داده‌اند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که برخی بازیکنانی که در فصل گذشته در این تیم حضور داشته‌اند، دو برابر قیمت فعلی‌شان برای تمدید قرارداد به باشگاه پیشنهاد داده‌اند.


به گزارش فوتی منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جذب بازیکنان جدید و لیست خروجی این تیم در فصل آینده اظهار داشت: هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده‌ایم و در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر هستیم. در مورد بازیکنان خروجی تصمیمی نگرفته‌ایم اما تعدای از آنها مبلغ بالایی به باشگاه پیشنهاد داده‌اند که پرداخت این پول در توان باشگاه نیست.


وی افزود: تعداد زیادی از بازیکنان ما قراردادشان به پایان رسیده و مبلغی پیشنهادی‌شان ۲ برابر بالاتر از قیمت فعلی آنها است که با توجه به این شرایط امکان تمدید قرارداد با آنها وجود ندارد.


مدیرعامل نفت‌تهران در خصوص جذب علی کریمی عنوان کرد:  حضور علی کریمی در هر باشگاهی، «برند» است و هر تیمی وی را جذب کند باعث افتخار آن باشگاه خواهد بود. باشگاه نفت برای جذب کریمی ابراز تمایل کرده و در این زمینه یحیی گل‌محمدی شخصا با این بازیکن صحبت کرده است.


قنبرزاده اضافه کرد: صحبت‌هایی با کریمی شده و منتظر پاسخ وی هستیم. با توجه به ارتباط خوبی که بین گل‌محمدی و کریمی وجود دارد همه نوع مذاکره با کریمی را به گل‌محمدی سپرده‌ایم.


وی درباره انتقال یعقوب کریمی به سپاهان گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با باشگاه سپاهان انجام دادیم و چون کریمی تمایل به رفتن به این تیم را داشت با انتقال او به سپاهان موافقت کردیم.


مدیرعامل نفت‌تهران از اعلام رقم رضایتنامه این بازیکن خودداری کرد و گفت: تمایل نداریم رقم رضایتنامه این بازیکن را اعلام کنیم. یک طرف این قرارداد باشگاه نفت، یک طرف باشگاه سپاهان و طرف دیگر یعقوب کریمی بود. اگر باشگاه سپاهان تمایل داشته باشد، رقم انتقال این بازیکن را اعلام خواهیم کرد.


قنبرزاده با بیان اینکه روز گذشته مبلغ رضایتنامه این بازیکن از سوی باشگاه سپاهان پرداخت شد، ادامه داد: اگر باشگاه سپاهان به من اجازه دهد توافق‌نامه دو باشگاه نفت و سپاهان بر سر انتقال یعقوب کریمی را اعلام خواهیم کرد.


وی در پاسخ به این سوال که چرا یعقوب کریمی به پرسپولیس نرفت، گفت: پرسپولیس شفاهی پیشنهاد جذب کریمی را داده بود. به باشگاه پرسپولیس نامه نوشتیم که کریمی را در قبال معاوضه با ۲ بازیکن پرسپولیس انتقال می‎دهیم ولی آنها اصلا پای کار نیامدند و هیچ جوابی به ما ندادند.


مدیرعامل نفت‌تهران خاطرنشان کرد: کریمی وقتی متوجه شد پرسپولیس جواب نامه ما را نداده اعلام کرد دیگر با این باشگاه مذاکره نکنید چون معتقد بود اگر پرسپولیس وی را می‌خواست باید جواب نامه باشگاه را می‌داد. کریمی شخصا نیز علاقه داشت با توجه به اینکه سپاهان در آسیا حضور دارد به این تیم برود، به همین دلیل سپاهان را با وجود پیشنهاد از یک تیم هلندی انتخاب کرد.


قنبرزاده اضافه کرد: از باشگاه پرسپولیس ۲ بازیکن معمولی‌شان را می‌خواستیم. این ۲ بازیکن اگر به نفت می‌آمدند ستاره می‌شدند و بعید می‌دانم با حضور ستاره‌ها در پرسپولیس در این تیم ستاره شوند. با سعید شیرینی ۲۰ روز پیش صحبت کردیم ولی جوابی به ما ندادند. شاید نظر علی دایی باعث ادامه نیافتن مذاکره پرسپولیس برای جذب کریمی شد.



قنبرزاده: برخی بازیکنان ما دو برابر قیمت‌شان پیشنهاد داده‌اند

No comments:

Post a Comment