Thursday, May 30, 2013

عنایتی: به رویانیان گفتم نمی توانم پرسپولیسی بشوم / دوست دارم با استقلال تمام کنم اما پیشنهادی نیست /تا جایی که بتوانید تحملم کنید بازی می کنم

همیشه بحث حرفه ای بودن را رعایت کرده ام. آدم وقتی وارد یک حرفه ی درامد زا می شود باید خیلی چیز ها را رعایت کند تا بتواند در آن حرفه به کارش ادامه دهد


سایت گل – رضا عنایتی فصل درخشانی در مس نداشت اما بازهم یکی از خوبهای مس بود و شاید اگر نیم فصل ، آنطور که دلش می خواست ، از کرمان به شهر دیگری کوچ می کرد حالا به رکود عجیب ۱۲۰ گل زده در لیگ برتر رسیده بود. با او در شرایطی حرف زدیم که او به دنبال انتخاب تیم تازه خود است :


از فصلی که گذشت بگویید؟


فصل خوبی بود با توجه به نتایجی که گرفتیم خوب بود البته اول فصل را خوب شروع نکردیم اما در ادامه روند خوبی را در پیش گرفتیم و واقعاً حیف شد که این تیم  نتوانست سهمیه کسب کنید.


از خودت راضی بودی؟


خب با توجه به اینکه نزدیک به ۱۱ بازی پشت مهاجمان بازی کردم فکر کنم آمار خوبی از خودم به جا گذاشتم و توانستم برای تیمم مفید باشم.


چرا در این چند فصل در تهران بازی نکردی؟


خب من دوست داشتم که در تهران باشم اما شرایط مهیا نبود و من هم فکر کنم در تیمهایی هم که بازی کردم شرایط خوبی را تجربه کردم.


پس این فصل تو را در یک تیم تهرانی می بینیم؟


خب من به خاطر مشکلات خانوادگی که دارم مجبورم در تهران بازی کنم و نمی توانم از خانواده ام دور باشم.. بله یک پیشنهاد از تیم تهرانی دارم که فکر کنم تا آخر هفته ی دیگر تکلیفم مشخص می شود.


به استقلال فکر می کنی؟


مگر می شود به استقلال فکر نکرد. من بهترین خاطراتم را با این تیم دارم. استقلال یک تیم بزرگ است و من دوست دارم در پایان دوران بازی ام به استقلال بیایم و با این تیم به فوتبالم پایان دهم اما خب باید پیشنهادی باشد که بتوانم به استقلال بروم و فعلاً که این اتفاق نیفتاده است.


ماجرای رفتنت به پرسپولیس چه بود؟


آن موضوع بر می گردد به نیم فصل که در آن زمان به سردار رویانیان هم گفتم که همه من را استقلالی می دانم و نمی خواهم هواداران استقلالی را ناراحت کنم. برای همین عذر خواهی کردم و به پرسپولیس نرفتم.


علت اینکه همیشه در گلزنی موفق هستی چیست؟


من همیشه بحث حرفه ای بودن را رعایت کرده ام. آدم وقتی وارد یک حرفه ی درامد زا می شود باید خیلی چیز ها را رعایت کند تا بتواند در آن حرفه به کارش ادامه دهد. من هم از خیلی چیزهایی که دوست دارم می گذرم تا بتوان سالم زندگی کنم و سر حال باشم. چرا که آدم سر حال می تواند درست تصمیم بگیرد و درست فکر کند و بازی کند.


یعنی چطور زندگی می کنی؟


خب من همیشه سعی کرده ام سر یک زمان مشخص بخوابم.. در تغذیه خیلی دقت می کنم و از خوردن خیلی چیزها که شاید دوست هم داشته باشم می گذرم.رعایت همه اینها به شرایط جسمانی آدم کمک می کند.


.در لیگ برتر چند گل زده ای؟


دقیقاً نمیدانم این را باید از عادل فردوسی پور بپرسید اما فکر می کنم حدوداً ۱۱۳ گل یا ۱۱۴ گل زده ام.


تا چه زمانی می خواهی به بازی کردن ادامه بدهی؟


من تا زمانی که توان داشته باشم و بتوان مفید واقع شم و بقیه مرا تحمل کنند فوتبال بازی می کنم. اگر ببینم کسی واکنش نشان می هد آن زمان است که از فوتبال خداحافظی می کنم.


به مربی گری هم فکر می کنی؟


قطعاً من از فوتبال جدا نمی شوم چرا که زندگی ما با فوتبال گره خورده است اما قبل از آن سعی می کنم تمام مدارک مربی گری را بگیرم بعد از آن با قدرت وارد کار مربی گری شوم.


 لابد الگویت هم امیرقلعه نویی است . فکر می کنی چرا او همیشه موفق می شود؟


امیر خان فوتبال و بازیکنان ایران را کاملاً شناخته است. برای همین بر اساس تاکتیک و نحوه فوتبالی که می خواهد در طول فصل بازی کند یار گیری می کند. امیر خان خیلی باهوش است و همیشه در یار گیری موفق عمل می کند. انصافاً گرفتن ۵جام کار راحتی نیست…


هنوز علاقه داری به خوانندگی؟


علاقه داشته ام و دارم اما فعلاً به کل خوانندگی را تعطیل کرده ام و به فوتبال فکر می کنم



عنایتی: به رویانیان گفتم نمی توانم پرسپولیسی بشوم / دوست دارم با استقلال تمام کنم اما پیشنهادی نیست /تا جایی که بتوانید تحملم کنید بازی می کنم

No comments:

Post a Comment