Friday, May 31, 2013

آندرا پولی به ارزش 6.5 ملیون یورو راهی میلان شد

آندرا پولی جوان ۲۳ ساله ایتالیایی که بسیاری سبک بازی او را با پیرلو ایتالیا مقایسه می کنند با قراردادی به ارزش ۶٫۵ ملیون یورو به میلان پیوسته.


به گزارش فوتی به نقل از ac-milan.ir-این جوان ۲۳ ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه اینتر توپ زد اما در حال حاضر ظاهرا با قراردادی ۴ ساله راهی میلان شده پس از جلسه ای که این هفته در ویاتوراتی ما بین گالیانی و جیوانی برانچینی در این رابطه صورت گرفت.


گفته می شود سمپدوریا مبلغ این انتقال را در چند قسمت از میلان دریافت خواهد کرد.انتقال آندرا پولی به میلان می تواند باعث دگرگونی و تقویت خط میانی روسونری شود بنابراین آینده هافبک هایی چون آمبروزینی ،متیو فلامینی ،آنتونیو نوچرینو همچنان نامشخص خواهد ماند هر چند که انتظار نمی رود میلان با ماسیو آمبروزینی که به نظر به پایان راهش در میلان نزدیک شده تمدید کند.


یوونتوس در ژآنویه ای که گذشت بسیار برای جذب این بازیکن ۲۳ ساله تلاش کرد هر چند که آنها تا چند ماه گذشته برای جذب این بازیکن با میلان بسیار دست و پنجه نرم کردند اما به نظر می رسد این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت تا به جای تیم قهرمان سری آ وارد تیم ماکس آلگری شود.


در عین حال اینتر نیز شانس این را داشت تا با این بازیکن در سال ۲۰۱۲ قرارداد ببندد اما  آنها تمایلی به دائمی کردن قرارداد قرضی او نداشتند.


پولی دوران حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۶ در تریویسیو آغاز کرد پیش از آنکه یک سال بعد راهی سمپدوریا شود.او همچنین دو دیدار برای تیم ملی ایتالیا در دیدار دوستانه برابر انگلیس در تابستان گذشته انجام داد.گفتنی است که این انتقال یکی از خرید های مورد علاقه آلگری بوده که می تواند ماندن این مربی ۴۵ ساله در میلان را قوت ببخشد.



آندرا پولی به ارزش 6.5 ملیون یورو راهی میلان شد

No comments:

Post a Comment