Tuesday, May 28, 2013

هوفنهایم با شکست کایزرسلاترن در بوندس‌لیگا ماندنی شد

تیم فوتبال کایزرسلاترن با قبول شکست مقابل هوفنهایم از راهیابی به بوندس‌لیگا بازماند.




به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار برگشت پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم بوندس‌لیگا شب گذشته (دوشنبه) بین ۲ تیم کایزرسلاترن و هوفنهایم برگزار شد. کایزرسلاترن که فصل ۱۳-۲۰۱۲ بوندس‌لیگا ۲ را در رده سوم به اتمام رسانده بود برای صعود به دسته بالاتر باید با تیم شانزدهم بوندس‌لیگا یعنی هوفنهایم ۲ دیدار رفت و برگشت برگزار می‌کرد تا صعودش به لیگ دسته اول آلمان قطعی شود.


دیدار رفت ۲ تیم را هوفنهایم در خانه با نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان برده بود. شاگردان مارکو کورتز موفق شدند بازی برگشت را نیز در خانه کایزرسلاترن با نتیجه ۲ بر یک به سود خود رقم بزنند تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۲ ماندن‌شان در بوندس‌لیگا را جشن بگیرند.


در این دیدار سجاد صالیحوویچ در دقیقه ۲۸ یک پنالتی را برای هوفنهایم به هدر داد ولی پیش از اینکه نیمه نخست بازی تمام شود دیوید آبراهام آرژانتینی در دقیقه ۴۴ گل برتری این تیم را به ثمر رساند. کایزرسلاترن نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و الکساندر بامیوهان در دقیقه ۶۵ کار را به تساوی کشاند ولی این نتیجه تساوی تنها ۹ دقیقه دوام آورد و یانیک وستارگارد، مدافع دانمارکی هوفنهایم گل برتری این تیم را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.





هوفنهایم با شکست کایزرسلاترن در بوندس‌لیگا ماندنی شد

No comments:

Post a Comment