Tuesday, May 28, 2013

یوسفی: تیم های ایرانی بهتر است دروازه بان ایرانی را به خدمت بگیرد

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تا آخر همین هفته وضعیت خودم را در تیم فولاد روشن می کنم که در این بمانم یه به تیم دیگری بروم.


به گزارش فوتی ارشاد یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص پیشنهاد از تیم های دیگر گفت: از تیم های شهرستانی خوب چند پیشنهاد دارم ولی از تیم های تهرانی پیشنهادی ندارم اما خودم مایلم که قراردادم را با تیم فولاد خوزستان تمدید کنم و در این تیم بازی کنم.


وی در مورد تسویه حسابش با باشگاه فولاد گفت: هنوز با باشگاه فولاد تسویه حساب نکرده اند.


یوسفی درباره حضور دروازه بانان خارجی در تیم های ایرانی اظهار داشت: بهتر است که تیم های ایرانی دروازه بان ایرانی را برای تیم خود انتخاب کنند یا اگر دروازه بان خارجی انتخاب می کنند حداقل آنقدر خوب باشد که ما دروازه بانان ایرانی از آنها تکنیک های جدید یاد بگیریم در غیر اینصورت حق دروازه بانان ایرانی ضایع می شود.


وی در پایان در خصوص عملکرد فرکی در فصل قبل خاطرنشان کرد: تیم فولاد با فرکی فصل خوبی را پشت سر گذاشته و خیلی خوب نتیجه گرفت امیدوارم این فصل هم مانند فصل پیش خصوصاً در جام باشگاه های آسیا نتایج خوبی با فرکی بگیریم



یوسفی: تیم های ایرانی بهتر است دروازه بان ایرانی را به خدمت بگیرد

No comments:

Post a Comment