Tuesday, May 28, 2013

دیگو لوپس: می خواهم در رئال بمانم

دروازه بان اسپانیایی براین باور است که با رفتن مورینیو از برنابئو، جای خالی او دراین تیم حس می شود


به گزارش فوتی به نقل از سایت گل- دیگو لوپس دروازه بان اسپانیایی باشگاه رئال مادرید براین باور است که با رفتن ژوزه مورینیو از نیمکت مربیگری رئال مادرید، جای خالی او در رئال حس می شود.


مورینیو درحال حاضر سرمربی رئال است ولی با اتمام فصل اسپانیا را ترک کرده و هدایت چلسی را در دست خواهد گرفت. لوپس که در بازار نقل وانتقالات زمستانی توسط مورینیو از سویا به رئال آورده شد تا جای خالی ایکر کاسیاس مصدوم را پر کند، بعد از بهبود کاسیاس هم دروازه بان ثابت تیم مورینیو بود وحالا و بعد ازانتشار اخبار جدایی آقای خاص تردیدهایی درمورد اینده او در رئال به گوش می رسید.


اما لوپس به خبرنگاران گفته:« برنامه من این است که در رئال بمانم. فکر می کنم که حس رقابتی میان دروازه بانان حس مثبتی است و من همیشه تلاش کرده ام که به بهترین نحو ممکن کارها را انجام دهم.»


او درمورد جدایی مورینیو از رئال هم گفت:« رفتن او فقدان بزرگی برای رئال مادرید خواهد بود. مورینیو سرمربی بزرگی است و کار ونقش بزرگی درکارنامه ورزشی من داشته.»


لوپس درادامه صحبت هایش گفت:« من قبل از این هم گفته بودم که تک تک دقایق حضور در رئال مادرید طلایی است و به همین خاطر است که می خواهم از تمام فرصت هایی که دراختیارم قرار داده می شود نهایت بهره را ببرم.»


این طور به نظر می رسد که با جدایی مورینیو از رئال در پایان فصل، کاسیاس به دروازه رئال بازگردد ولی لوپس که در بازی رئال مقابل سوسیداد (که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید) مهارهای فراوانی داشت اعلام کرد که تلاش می کند تا تمام توانش را برای درخشش در رئال به کار بگیرد:« من درتک تک بازیهایی که انجام دادم، نهایت تلاشم را برای مهار موقعیت ها به کار گرفتم. در رئال مادرید سخت است که ناراحت باشی..من همیشه نهایت تلاشم را به کار می گیرم.



دیگو لوپس: می خواهم در رئال بمانم

No comments:

Post a Comment