Sunday, May 5, 2013

اسم نویدکیا را نخواندند،جمشیدیان نبود!

بالاخره بعد از مکثی کوتاه گوینده پراشتباه نام محرم را خواند تا سپاهانی های حاضر در ورزشگاه غوغا کنند و کاپیتان زردها در میان تشویق ها به سمت جام برود.


 یکی از بخش های مراسم نسبتا منظم قهرمانی جام حذفی خواندن نام تک تک بازیکنان،اعضای کادر فنی و دست اندرکاران این تیم برای رفتن روی استیج قهرمانی  و گرفتن  مدال بود.


این اسامی با نام محمد باقر صادقی شروع شد و با یکی از تدارکاتچی های تیم به پایان رسید اما گوینده نام های قهرمان جام حذفی که اسم ها را نمی شناخت و بعضی از آنها را اشتباه تلفظ می کرد نویدکیا را فراموش کرد.


جالب اینکه قبل از نوید کیا تمام بازیکنان،اعضای کادر فنی،سرپرستی،تدارکات و پزشکی با قرائت نام شان روی سکو رفته بودند اما در حالی که گوینده قصد داشت به طرف استیج برود خود نویدکیا به همراه  برخی از حاضران در محل گوینده را هشیار کردند که نام کاپیتان سپاهان خوانده نشده و اوست که باید برود و جام را بگیرد!بالاخره بعد از مکثی کوتاه  گوینده پراشتباه نام محرم را خواند تا سپاهانی های حاضر در ورزشگاه غوغا کنند و کاپیتان زردها در میان تشویق ها به سمت جام برود.


همچنین نکته جالب اینجا بود که احمد جمشیدیان کاپیتان دوم سپاهان در جشن قهرمانی حاضر نبود   و زمانی که اسمش را برای دریافت مدال خواندند خبری از او نشد.


 منبع



اسم نویدکیا را نخواندند،جمشیدیان نبود!

No comments:

Post a Comment