Sunday, May 5, 2013

نیلسون و دریافت دو گل از زاویه بسته!

نیلسون قبل از ضربات پنالتی هم به شدت از سوی سکوها تشویق شد اما حتی یک ضربه پنالتی را هم نگرفت تا ثابت کند دروازه بان پنالتی گیری نیست


یک ساعت بعد از پایان بازی و از دست رفتن جام قهرمانی ،برخی هواداران پرسپولیس روی چمن های محوطه مقابل استخر ورزشگاه آزادی ولو شده بودند و درباره اتفاقت بازی و آینده تیم شان حرف می زدند و افسوس می خوردند.


در این بین سه نفر از این هواداران متعصب جدا از بقیه درباره نیلسون و گل هایی که خورد حرف می زدند و می گفتند:«دیدی دو تا از زاویه بسته خورد و هیچ کاری نکرد؟»در واقع همه دیدند که در مهمنترین بازی فصل پرسپولیس گلر محبوب برزیلی عملکرد جالبی نداشت. خلاصه اینکه  نیلسون بد موقعی وا داد و با اینکه نقش مدافعان پرسپولیس در دریافت آن دو گل پررنگ بود اما او نیز گل های بدی خورد.


نیلسون قبل از ضربات پنالتی هم به شدت از سوی سکوها تشویق شد اما حتی یک ضربه پنالتی را هم نگرفت تا ثابت کند دروازه بان پنالتی گیری نیست.


شاید دریافت این دو گل بد ذهنیت هواداران پرسپولیس که کمی بیهوده او را بزرگ کرده بودند درباره توانایی های این گلر ۳۷ ساله تغییر کند.شاید هم نیلسون در پرسپولیس نماند تا برخی حسرت او را بخورند.


منبع



نیلسون و دریافت دو گل از زاویه بسته!

No comments:

Post a Comment