Monday, May 6, 2013

فرگوسن: داور تحت تاثیر فیلم بازی کردن بازیکن چلسی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد در حالی که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس جشن گرفته است، در دیدار هفته سی و ششم خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب چلسی شد.


تنها گل این دیدار را فیل جونز، مدافع یونایتدها در دقیقه ۸۷ به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. شیاطین سرخ همچنان با ۸۵ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارند و چلسی هم با ۶۸ امتیاز خود را به رده سوم رسانده است.


در این دیدار رافائل داسیلوا، مدافع برزیلی یونایتدها در دقیقه ۸۹ به دلیل لگد زدن به داوید لوییز از زمین مسابقه اخراج شد. الکس فرگوسن با اعتراض به این موضوع اعلام کرد لوییز پیش از آن صحنه، ۲ بار با آرنج به رافائل کوبیده بود.


 


 

«رافائل ۲ بار آرنج خورده بود و فکر می‌کنم کاری که انجام داد در تلافی حرکت لوییز بود. از این اتفاق‌ها همواره در فوتبال می‌افتد. به نظر من آن بازیکن باید با جریمه بیشتری روبه‌رو می‌شد. خیلی واضح بود که لوییز ۲ بار با آرنج رافائل را زد. فکر می‌کنم داور تحت تاثیر فیلمی قرار گرفت که لوییز بازی کرد.»


 


 

فرگوسن افزود: کارهایی که مدافع چلسی انجام داد از چشم داور پنهان ماند. شکی ندارم که لوییز داور را متقاعد کرد که بازیکن ما را اخراج کند. این کاری است که بیشتر بازیکنان فوتبال آن را انجام می‌دهند.


سرمربی ۲۶ سال گذشته منچستریونایتد در مورد دیدار هم گفت: گلی که وارد دروازه ما کردند شانسی بود. خوان ماتا توپ را زد و با برخورد به فیل جونز وارد دروازه شد.



فرگوسن: داور تحت تاثیر فیلم بازی کردن بازیکن چلسی قرار گرفت

No comments:

Post a Comment