Monday, May 6, 2013

درخشان: پرسپوليس نياز به سرمربي بزرگ دارد

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس در فینال حذفی و از دست دادن جام قهرمانی عنوان کرد: پرسولیس در این دیدار اصلا خوب بازی نکرد. از زمانی که پرسپولیس جلو افتاد به دفاع رفت و بازی با ۳ هافبک دفاعی اصلا در شان تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیست. انتظار این بود با حضور این همه هوادار قوی تر بازی کنیم اما متاسفانه بعد از جلو افتادن تفکرات هجومی نداشتیم و از نظر بدنی هم در وقت های اضافه کم آوردیم.

به گزارش اوج ، وی ادامه داد: پرسپولیس خودزنی کرد و به تفکرات خودش باخت. به نظر من رویانیان فقط در یک مورد اشتباه کرده است. او امکانات خوبی را مهیا کرد امامشاوران خوبی نداشت. به رویانیان خوب کمک نداشت و تصمیمات اشتباه زیادی انجام داد. در این شکست خیلی از عوامل مقصرند و رویانیان فقط در انتخاب هایش اشتباه کرد.


پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا گل محمدی در حد پرسپولیس است، اظهار کرد: راجع به شخص نمی خواهم حرفی بزنم اما پرسپولیس تیم بزرگی است و باید آدم های بزرگی سرمربی اش باشند.


درخشان در پایان افزود: این تیم با این رویه سال آینده هم به مشکل می خورد. باید ۵۰ درصد چار تغییرات شود تا سال بعد نتیجه بگیرد. پرسپولیس نیاز به تفکرات جدید دارد.



درخشان: پرسپوليس نياز به سرمربي بزرگ دارد

No comments:

Post a Comment