Wednesday, May 29, 2013

میرآخوری: تفاهم کرده‌ایم اما قراردادی امضاء نشده است

مربی جدید تیم ملی جوانان گفت: پس از مذاکرات با کمیته جوانان به توافق کامل رسیدیم اما هنوز قراردادی امضاء نشده است.


به گزارش فوتی رحیم میرآخوری در گفت‌وگو فارس، با اشاره به خبر انتخابش به عنوان مربی تیم ملی جوانان کشورمان گفت: من مذاکراتی را با  ماجدی سرپرست کمیته جوانان انجام می‌دادم و قرار بر این شد یک تیم فنی هدایت تیم جوانان را برعهده بگیرد و ما هم اعلام آمادگی خود را به این کمیته داشتیم.


وی ادامه داد:‌ ما با توجه به محدودیت زمانی که وجود داشت و برای اینکه برنامه‌هایمان را هرچه سریعتر اجرایی کنیم در جلسه‌ای که با میرشاد ماجدی داشتیم برنامه‌های خودمان را به طور دقیق در اختیار ایشان قرار دادیم و می‌دانیم که کار بسیار سختی را پیش رو داریم.


رحیم میرآخوری در خصوص اینکه آیا وی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شده است یا نه،‌گفت:‌ ما به عنوان یک تیم فنی در تیم جوانان کار خواهیم کرد و هنوز به طور رسمی اعلام نشده من به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان هستم. به هر حال ما وظیفه سنگینی را بر عهده داریم و هرکسی هم به جای ما سرمربیگری تیم ملی جوانان را بر عده می‌گرفت کار سختی را پیش رو داشت چرا که سالهاست تیم جوانان ما نتوانسته انتظارات لازم را در رقابت‌های برون‌مرزی برآورده کند.


میرآخوری که سابقه سرمربیگری تیم ملی جوانان را در دهه ۷۰ برعهده داشت با اشاره به اینکه قرار است زیر نظر علی دوستی‌ به عنوان مدیر فنی فعالیت خود را انجام دهد گفت: در این تیمی که برای کمک به تیم ملی جوانان انتخاب کردند علی دوستی‌ نیز یکی از اعضای تیم محسوب می‌شود. در کل باید بگویم از سوی کمیته جوانان از ما دعوت به همکاری شد و ما هم لبیک گفتیم تا به تیم جوانان کمک کنیم. هنوز هم قراردادی نبستیم اما تفاهم انجام شده و در مراحل بعدی مذاکراتمان قرارداد امضاء خواهد شد.


میرآخوری در خصوص اینکه باید زیر نظر علی دوستی‌ که زمانی زیرمجموعه او در باشگاه بانک ملی محسوب می‌شد باید کار کند گفت: من این موضوع را نه تأئید و نه تکذیب می‌کنم اما همانطور که گفتم علی دوستی‌ نیز به عنوان یکی از اعضای تیم فنی برای جوانان انتخاب شده است.


میرآخوری در پایان خاطرنشان کرد: این تیم فنی که برای هدایت تیم ملی جوانان انتخاب شدند وظیفه دوچندانی را برای موفقیت این تیم برعهده گرفتند و باید شبانه‌روزی کار کرد تا بتوانیم انتظارات را برآورده سازیم.



میرآخوری: تفاهم کرده‌ایم اما قراردادی امضاء نشده است

No comments:

Post a Comment