Wednesday, May 29, 2013

گرث خیلی بهتر از نیمار است؛ منتظر پیشنهاد پرس هستیم

مدیربرنامه های بیل ابراز آمادگی کرده تا با سران باشگاه مادریدی پای میز مذاکره بنشیند


به گزارش فوتی به نقل از سایت گل- جاناتان بارنت، مدیربرنامه های گرث بیل ، شب گذشته میهمان برنامه فوتبولروس مارکا تی وی بود.


او در پاسخ به این سوال که آیا هزینه انتقال گرث بیل به رئال مادرید بیشتر از هزینه انتقال نیمار به بارسا خواهد بود یا خیر، گفت:« خیلی بیشتر. بیل بازیکن به مراتب بهتری درمقایسه با نیمار است و توانایی هایش را در لیگ برتر انگلیس که یکی از بهترین لیگ های دنیاست به نمایش گذاشته. امیدوارم که تیم هایی که به دنبال او هستند، به خاطر توانایی های خوبش به سراغش بیایند و نه به خاطر ناکامی در جذب نیمار.»


مدیربرنامه های این بازیکن ولزی در ادامه به این نکته اشاره کرد که سران رئال مادرید باید با مسئولان باشگاه تاتنهام مذاکره کنند و گفت:« اگر فلورنتینو به جذب گرث بیل علاقه مند است، این افتخار بزرگی برای ماست و پیشنهاد او را گوش خواهیم داد ولی او با تاتنهام قرارداددارد. ماهنوز ازاد نیستیم که بخواهیم با هرکسی که دوست داریم مذاکره کنیم. جایگاه کنونی ما مشخص است.»


بارنت در ادامه درمورد مذاکره احتمالی با باشگاه های دیگر گفت:« نمی دانم که آیا بیل به جز  پیشنهادی از رئال، پیشنهاد دیگری دریافت کرده یا نه. آنچه من می دانم این است که هنوز سه سال دیگر از قرارداد او با تاتنهام باقی مانده.»


این روزها در رسانه های انگلیسی اخباری مبنی برانجام مذاکرات احتمالی میان سران تاتنهام و بیل برای بهبود قرارداد او واجتناب از جدایی اش از این تیم به گوش می رسد و مدیربرنامه های بیل در واکنش به این اخبار گفت:« نه..ما با هیچ کسی مذاکره ای دراین زمینه نداشته ایم.»


این درحالی است که بیل یکی از ستاره های جوان و آینده دار فوتبال اروپاست و البته چندسالی است که توانایی هایش را به اثبات رسانده.او درانتظار انتقال به یک تیم تراز اول فوتبال اروپاست و بارها نظر مثبتش را نسبت به رئال مادرید و بازی کردن درکنار رونالدو ابراز کرده.


ناکامی تاتنهام درصعود به رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا،گمانه زنی ها درمورد جدایی احتمالی بیل ازاین باشگاه را افزایش داده است.



گرث خیلی بهتر از نیمار است؛ منتظر پیشنهاد پرس هستیم

No comments:

Post a Comment