Sunday, May 5, 2013

همه حواشی پرسپولیس-سپاهان + مصاحبه

پرسپولیس امشب (یکشنبه) در فینال جام حذفی مقابل سپاهان در ضربات پنالتی شکست خورد تا از رسیدن به جام قهرمانی محروم شود.


کادرفنی پرسپولیس پس از این شکست تمرین این تیم را فردا تعطیل اعلام کرد و بنا بر آخرین تصمیم روز سه شنبه تمرینات سرخ‌پوشان از سر گرفته می‌شود.


از جانم مایه می‌گذارم تا کریمی را منصرف کنم


 


محمد رویانیان درباره از دست دادن قهرمانی جام حذفی و شکست مقابل سپاهان گفت: باید این جام را تقدیم مهدوی‌کیا می‌کردیم اما مقابل چشم هوادارانمان و میلیون‌ها بیننده آن را از دست دادیم.


 


 


وی ادامه داد: از کسی ایراد نمی‌گیرم اما دو ضربه پنالتی باعث شد این اتفاق بیافتد. از تمام هوادارانی که ۱۲۰ دقیقه یار پرسپولیس بودند، معذرت می‌خواهم.


 


مدیرعامل پرسپولیس درباره خداحافظی کریمی گفت: از جانم مایه می‌گذارم تا علی کریمی را منصرف کنم چون وی این تصمیم را تحت فشار گرفته است.


رویانیان درباره اینکه گفته می‌شود یحیی‌گل‌محمدی هم خداحافظی کرده است، گفت: هنوز درباره خداحافظی یحیی چیزی نشنیده‌ام. فعلاً حرفی نمی‌زنم تا بعد.


وی افزود: می‌توانستیم یک روز به یاد ماندنی را داشته باشیم اما همه چیز خراب شد. به سپاهان تبریک می‌گویم اما ما هم خیلی سختی کشیده بودیم که متأسفانه جام را از دست دادیم.


رویانیان تصریح کرد: امروز شرمنده مردم و مهدوی‌کیای بزرگ شدیم. آقا مهدی ما را ببخش چون باید با قهرمانی خداحافظی می‌کردی. از او تشکر می‌کنم که بزرگ بود و زحمات بی‌شائبه‌ای برای پرسپولیس کشید.


مدیرعامل پرسپولیس گفت: روز تلخی بود، دو بار جلو افتادیم اما فوتبال روی ناخوشش را به ما نشان داد. بخشی از ناراحتی هواداران را باید جبران کنیم. از هیچکس نمی‌خواهم ایراد بگیرم اما می‌توانستیم بازنده نباشیم مخصوصاً مقابل این هواداران که تیم‌شان را عاشقانه تشویق کردند.


دوربین ۹۰ توقیف شد


دوربین برنامه تلویزیونی ۹۰ در حالی توسط مأموران ورزشگاه آزادی توقیف شد که علت این کار پوشش دوربین این برنامه از حوادث و حاشیه های ورزشگاه آزادی و پرتاب نارنجک عنوان شده است.


حرفی برای گفتن ندارم


رضا حقیقی پس از شکست در فینال جام حذفی مقابل سپاهان اظهار داشت: شرایط بدی در این بازی رقم خورد، حرفی برای گفتن ندارم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پنالتی‌ام تبدیل به گل نشد.


بازیکن پرسپولیس گفت: شب تلخی برایم بود. نمی‌دانم قسمت ما چه بود که مقابل هوادارانمان در ورزشگاه آزادی شرمنده شدیم.


شکست هم جزئی از فوتبال است


شهاب گردان درباره برتری سپاهان در جام حذفی گفت: خدا را شکر می‌کنم که با سپاهان یک جام گرفتیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد کار سخت می‌شد. با این پیروزی کمی از غم شکست در لیگ کم شد.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا دلت برای هواداران پرسپولیس نسوخت، اظهار داشت: شکست و پیروزی جزئی از فوتبال است، هواداران ما خوشحال از این ورزشگاه بیرون می‌روند.


دروازه‌بان سپاهان در پاسخ به این سؤال که شما هر دو گل را عقب افتادید و فکر می‌کردید جبران کنید، عنوان کرد: با تعویض‌های خوب عقب‌ماندگی را جبران کردیم، فوتبال تا پایان ادامه دارد. می‌دانستیم برنده می‌شویم که این اتفاق در نهایت رخ داد.


دوست داشتم پرسپولیس قهرمان می‌شد!


علی کفاشیان در پایان مراسم اهدای جام قهرمانی و هنگام ترک ورزشگاه در محاصره شماری از هواداران پرسپولیس قرار گرفت و آنها سوالات مختلفی از علی کفاشیان پرسیدند.


یکی از تماشاگران از رئیس فدراسیون فوتبال پرسید، خدا وکیلی دوست داشتید چه تیمی قهرمان شود که کفاشیان در پاسخ او گفت: دوست داشتم پرسپولیس قهرمان شود!


با ایمان به قهرمانی به جنگ پرسپولیس آمدیم


زلاتکو کرانچار پس از قهرمانی در جام حذفی و اینکه آیا فکر می‌کرد در ورزشگاه آزادی قهرمان شوند، گفت: اعتقاد داشتیم و می‌دانستیم که توان این کار را داریم. موانع را یکی‌ یکی پشت سر گذاشتیم و با ایمان به قهرمانی به جنگ پرسپولیس آمدیم.


وی ادامه داد: هواداران همواره در کنار ما بوده‌اند حتی در روزهای دشوار در کنار ما ایستاده‌اند. وقتی مجبوریم با برنامه‌ریزی فی‌البداهه و پر فراز و نشیب سازمان لیگ بازی کنیم، طبیعی است دچار افت شویم.


سرمربی سپاهان تصریح کرد: جام باشگاه‌های آسیا، لیگ و جام حذفی توان زیادی از ما گرفت، نایب‌قهرمانی و مبارزه شانه‌ به شانه با استقلال نتیجه بدی نیست.


کرانچار درباره ادامه همکاری با سپاهان گفت: هفته آینده و بعد از مسابقه آلومینیوم هرمزگان در هفته پایانی لیگ پای میز مذاکره می‌نشینیم و تکلیف این موضوع روشن می‌شود.


درگیری بازیکنان و سرپرست سپاهان با یک کارمند سر بنر


پس از برگزاری مراسم اهدای جام قهرمانی برخی از بازیکنان و سرپرست‌ تیم سپاهان با یکی از کارمندان سازمان لیگ که به آنها اجازه نمی‌داد آن بنر را بردارند درگیری لفظی پیدا کردند.


روی بنر نوشته شده بود ۳+۱ و آرم باشگاه سپاهان بر روی آن حک شده بود.


سپاهان در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد و قهرمان شد.


توضیحات عسگری در مورد حضور ۴ بازیکن خارجی سپاهان


خبرنگاران پس از اتمام دیدار پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی در خصوص اتفاقی که برای تیم سپاهان رخ داد و چند دقیقه در نیمه دوم از ۴ بازیکن خارجی استفاده کرد به سراغ حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری رفتند تا درباره این موضوع از او سوال بپرسند.


عسگری در این مورد گفت: قانون ۳+۱ وجود دارد و چون سوشاک بازیکن استرالیایی محسوب می‌شود و جزو قاره آسیا به حساب می‌آید، حضور آنها درست بوده است. یک تیم می‌تواند ۳ بازیکن اروپایی و یک بازیکن آسیایی در زمین داشته باشد.


با این حال عسگری جواب قاطعی در این مورد نداد و به خبرنگاران اعلام کرد جزئیات این قانون را از تاج و مسئولان سازمان بپرسند.


وی در پایان از داوری ابراز رضایت کرد.


متاسفم که ۲ اسطوره بزرگ از فوتبال خداحافظی کردند


محرم نویدکیا پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی و خداحافظی علی کریمی و مهدوی‌کیا گفت: متاسفم که دو اسطوره بزرگ فوتبال خداحافظی کردند.


سپاهان با برتری در ضربات پنالتی مقابل سپاهان قهرمان جام حذفی شد.


امشب حرفی برای گفتن ندارم!


یحیی گل‌محمدی در پایان بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که با برتری اصفهانی‌ها خاتمه پیدا کرد در نشست خبری حاضر نشد.


وی هنگامی که قصد ترک ورزشگاه را داشت در حلقه خبرنگاران گرفتار شد و گفت: امشب هیچ حرفی برای گفتن ندارم. فکر می‌کنم اینگونه بهتر باشد.


با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شدم


احسان حاج‌صفی پس از قهرمانی در فینال جام حذفی در خصوص شایعاتی که برای وی ساخته‌اند، اظهار داشت: برخی‌ها شایعاتی درست می‌کنند که من اصلا به آن توجه نمی‌کنم. من برای خود و تیمم بازی می‌کنم و کاری به حرف و حدیث‌ها ندارم.


وی ادامه داد: با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شدم و اگر در ایران بمانم در سپاهان از فوتبال خداحافظی می‌کنم.


پرسپولیس با گل‌محمدی متحول شد


محمد غلامی پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: هر دو تیم خوب بازی کردند اما در نهایت ما توانستیم پیروز باشیم. پرسپولیس خوب بازی کرد و توانست از ما پیش بیافتد، در مقابل ما هم توانستیم گل‌های تساوی را به ثمر برسانیم.


وی با بیان اینکه پرسپولیس با گل‌محمدی متحول شده است، ادامه داد: فکر می‌کنم نقطه قوت هر دو تیم خط حمله آنها بود که در این بازی هم عملکرد خوبی داشت.


شکست مقابل سپاهان سال‌های سال آزارمان می‌دهد


امیرحسین فشنگچی پس از شکست مقابل سپاهان در فینال جام حذفی گفت: باید قدر دو بار جلو افتادن در این مسابقه را می‌دانستیم، خیلی راحت قهرمانی را از دست دادیم.


وی ادامه داد: سپاهان هم تیم خوبی بود اما فراموش کردن این شکست سال‌های سال در ذهن‌مان خواهد ماند و آزار‌مان می‌دهد.


فوتبال همین است


غلامرضا رضایی پس از شکست برابر سپاهان در فینال جام حذفی گفت: فوتبال همین است و فراز و فرود دارد، یک روز می‌بریم و یک روز می‌بازیم.


وی ادامه داد: اجازه بدهید امروز مصاحبه نکنم. نه شرایط خوبی دارم و نه نفسم درمی‌آید.


به راحتی می‌توانستیم قهرمان شویم


محمد نوری پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی عنوان کرد: ما بی‌دقتی کردیم و در حالی که راحت می‌توانستیم به برتری دست یابیم با شکست روبرو شدیم.


وی ادامه داد: می‌توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم اما نتیجه را واگذار کردیم و جام را از دست دادیم.


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرارداد بالایی با پرسپولیس بسته و پول زیادی دریافت کرده، گفت: چنین چیزی وجود ندارد. من ۳۰ درصد از قرارداد سال گذشته‌ام را طلبکارم و ۳۰ درصد امسال را هم نگرفته‌ام.


دوست داشتم با قهرمانی خداحافظی کنم


مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی اظهار داشت: هواداران و خودم دوست داشتیم تا پرسپولیس با قهرمانی روبرو شود و من با جام از فوتبال خداحافظی کنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.


وی در مورد اینکه در دقایق پایانی حاضر شد و دو سانتر خطرناک روی دروازه ‌سپاهان انجام داد و با توجه به آمادگی‌اش آیا می‌توانست زودتر در میدان حاضر شود، تصریح کرد: به هر حال از اول هم قرار بود من کم بازی کنم، متاسفم که نتوانستیم با پیروزی این بازی را به پایان برسانیم.


کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آیا این آخرین بازی او در ایران خواهد بود، تاکید کرد: بله این آخرین بازی من خواهد بود.


پیروزی سپاهان خواست خدا بود


محمد‌رضا خلعتبری پس از کسب عنوان قهرمانی تیم سپاهان در مسابقات لیگ جام حذفی اظهار داشت: من نشنیدم که هواداران پرسپولیس به من فحش دهند این بازی بسیار خوب بود ما هم مزد زحماتمان را گرفتیم. شرایط بازی را درک کردیم و در پایان به موفقیت رسیدیم.


وی افزود: فریب گل را نخوردیم و با تمرکز بازی کردیم. تیم سپاهان در این دیدار بهتر از پرسپولیس بود. هیچ کس نمی‌تواند نتیجه بازی را عوض کند. پیروزی ما خواست خدا بود.


بازیکن تیم سپاهان گفت: فوتبال همین است امروز روز پرسپولیس نبود و روز سپاهان بود. تنها می‌توانم به هواداران تیم سپاهان تبریک بگویم و این پیروزی را به آنها هدیه می‌کنم.


یک گل برای پرسپولیس کنار گذاشته بودم


جواهیر سوکای پس از کسب عنوان قهرمانی سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: یک گل برای پرسپولیس کنار گذاشته بودم. به خوبی دفاع پرسپولیس را می‌شناختم. جو ورزشگاه به ضرر ما بود اما یک برد شیرین کسب کردیم.


وی افزود: دوست داشتم با سپاهان به قهرمانی برسم. ما حتی بعد از خوردن گل تمرکز‌مان را از دست ندادیم. شاید در یک دقیقه اتفاقات عجیبی رخ دهد اما خوشبختانه همه چیز امروز به سود سپاهان تمام شد و عنوان قهرمانی را کسب کردیم.


ضربه کاری را به پرسپولیس زدیم


شهاب گردان پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: در زدن ضربات پنالتی مصمم بودیم و می‌دانستیم که آنها را شکست خواهیم داد و ضربه کاری را می‌زنیم.


وی ادامه داد: هواداران سپاهان مرا احیاء کردند. ما نمی‌خواستیم اتفاقی که در لیگ برتر افتاد در جام حذفی هم رخ دهد به همین دلیل با انگیزه بالایی بازی کردیم و کار خودمان را انجام دادیم.


منبع



همه حواشی پرسپولیس-سپاهان + مصاحبه

No comments:

Post a Comment