Sunday, May 26, 2013

هاینکس: در نیمه دوم موفق شدیم ریتم بازی را بدست آوریم

اظهارات یوپ هاینکس سرمربی با تجربه ی بایرن مونیخ پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ


سایت گل- یوپ هاینکس سرمربی با تجربه ی بایرن که آخرین تجارب مربی گری خود را در این باشگاه سپری می کند پس از کسب دومین عنوان قهرمانی فصل با ابراز خوشحالی از پیروزی شنبه شب مقابل دورتموند صحبت در مورد آینده ی کاری را به هفته آینده و پس از فینال جام حذفی موکول کرد.


مربی ۶۸ ساله بایرن در گفتگویی با زد دی اف گفت:” در نیمه ی اول ما به زحمت می توانستیم بازی را بگیریم اما پس از وقت استراحت شرایط بازی را تنظیم کردیم. با ۲۵ امتیاز اختلاف در لیگ طبیعی بود که ما برای پیروزی مورد علاقه باشیم اما با گذشت ۳۰ دقیقه از بازی تازه توانستیم خودمان را از زیر فشار آزاد کنیم.”


” هارمونی تیمی زیبا در این فصل داشتیم یک تیم بودیم با بداشتوبر و کروس که نتوانستند با ما ادامه دهند. پس از بازی به بازیکنان دورتموند گفتم شرایط ناامیدکننده ی شما را درک می کنم من چنین لحظاتی را پس از شکست مقابل لیورپول تجربه کرده ام.”


هاینکس ادامه می دهد:” ما نسبت به سال گذشته پیشرفت و پیشرفت کردیم و در بسیاری از جزئیات بهبود یافتیم در اینجا باید بگویم بازیکنان و هارمونی در تیم وجود دارد و شما تنها باید خوشحالی آن ها را حفظ کنید مطمئنا هیچ کس نمی خواهد روی نیمکت بنشیند آن ها می خواهند بازی کنند.”


هاینکس در مورد آینده ی کاری خود نیز گفت:” تصمیم گیری در مورد آنچه که می خواهم انجام دهم به بعد از فینال جام حذفی موکول می شود.”



هاینکس: در نیمه دوم موفق شدیم ریتم بازی را بدست آوریم

No comments:

Post a Comment