Sunday, May 26, 2013

ماتیاس سامر:بیش ازهمه برای لام و شواینی خوشحالم

خوب است که بازیکنانی داشته باشی که بتوانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. ما حالا آنقدر به بلوغ رسیده ایم که این کار را انجام دهیم


سایت گل- ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ بعد از قهرمانی این تیم در رقابت های این فصل فینال لیگ قهرمانان اروپا و برد ارزشمندی که باواریایی ها در فینال شنبه شب ومبلی مقابل بوروسیا دورتموند کسب کردند، در گفتگوی کوتاهی با اسکای سپورتس شرکت کرد.


سامر در صحبت هایی گفت:« من واقعا خوشحالم. این برای من فوق العاده است ولی من به ویژه برای باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام خوشحالم. حالا باید به این بحث که این دو ممکن است کار فوتبالی شان را بدون کسب جامی بزرگ به پایان ببرند،پایان داد.»


سامر ادامه داد:« تک تک اعضا و کارمندان بایرن در رقابت های این فصل عملکرد درخشانی داشتند و باید این جام را به همه آنها هدیه کنیم.چنین لحظه ای را نمی توانم با هیچ چیزی در دنیا مقایسه کنم اشک، شادی، آرامش همه چیز اینجا وجود دارد»


مدیر ورزشی باواریایی ها در آنالیز بازی شنبه شب ومبلی گفت:« بازی عجیبی بود. واقعا بازی فشرده و تاکتیکی ای بود. خیلی خوب است که بازیکنانی داشته باشی که بتوانند سرنوشت بازی را رقم بزنند. ما حالا آنقدر به بلوغ رسیده ایم که این کار را انجام دهیم.»



ماتیاس سامر:بیش ازهمه برای لام و شواینی خوشحالم

No comments:

Post a Comment