Sunday, May 26, 2013

ويسي: ديگر قول آسيايي شدن نمي دهم

سرمربی سابق پیکان گفت: من ۱۲۰ میلیون تومان از صبا و ۲۵۰ میلیون تومان از پیکان طلب دارم اما تا امروز یکبار هم نگفتم پولم را بدهید.


عبدالله ویسی درباره آخرین وضعیتش و اینکه در نهایت به کدام تیم می پیوندد، اظهار داشت: من هر دو تیم استقلال خوزستان و صبا را دوست دارم. از کار کردن در قم خاطرات خوبی دارم و همین که مسئولان صبا دوست دارند دوباره به این تیم برگردم برایم قابل احترام است از طرف دیگر استقلال خوزستان هم تازه به لیگ برتر آمده و به عنوان یک خوزستانی دوست دارم به این تیم کمک کنم. من شفاها با مسئولان استقلال خوزستان به توافق رسیدم اما همین توافق از قرارداد برایم اهمیت بیشتری دارد.

به گزارش فوتی به نقل از اوج ، وی درباره اینکه شنیده می شود مدیران صبا نماینده ای را برای راضی کردن مدیران استقلال خوزستان به اهواز فرستاده اند، تاکید کرد: اگر این کار هم انجام شود ایرادی ندارد. من دنبال یک راه حل مناسب می گردم تا هیچ کدام از دو باشگاه ناراحت نشوند. قرار است فردا با هیات مدیره باشگاه صبا جلسه داشته باشم.


ویسی با اشاره به اینکه در انتخاب تیم جدیدش، مسائل مالی اهمیتی ندارد، ادامه داد: من ۱۲۰ میلیون تومان از صبا و ۲۵۰ میلیون تومان از پیکان طلب دارم اما تا امروز یکبار هم نگفتم پولم را بدهید.


سرمربی سابق پیکان در پاسخ به این سئوال که نگران تکرار تجربه با این تیم نیست، خاطرنشان کرد: پیکان تنها یک اتفاق بود که دیگر به آن فکر نمی کنم. از تجربه حضور در این تیم درس های زیادی یاد گرفتم. پارسال من اولین مربی بودم که قرارداد بستم اما امسال آخرین مربی خواهم بود.


وی در پایان با اعلام اینکه دیگر هیچ قولی درباره آسیایی شدن تیمهایش نمی دهد، افزود: تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام خواهم داد و مطمئن باشید یکی از تیمهای خوب امسال تیم عبدالله ویسی خواهد بود.



ويسي: ديگر قول آسيايي شدن نمي دهم

No comments:

Post a Comment