Sunday, May 26, 2013

مورینیو: کارم نیمه تمام ماند

سرمربی رئال مادرید می‌گوید کهکشانی‌ها را در وضعیتی خوب تحویل مدیران باشگاه خواهد داد هرچند نتوانسته کارش را در سانتیاگو برنابئو تمام کند.


سنیم، ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش در هفته سی‌وهفتم لالیگا برابر رئال سوسیه‌داد اظهار داشت: پایان فصل از اینجا خواهم رفت در حالی که کارم نیمه تمام مانده است. جای تاسف است چون ما می‌توانستیم از این رئال قهرمان اروپا بسازیم.


مورینیو که در سومین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو با دستان خالی باید پایتخت اسپانیا را ترک کند، تاکید کرد که مادریدی‌ها را در وضعیتی خوب به مدیران باشگاه تحویل خواهد داد. او با اشاره به پیشرفتی که رئال از زمان روی کار آمدن او داشته است، افزود: در فصل اول ما روزهای سختی را سپری کردیم اما امسال به جایی رسیدیم که بارسلونا در ۲ بازی متوالی در لالیگا و جام حذفی شکست دادیم. پروژه ما در طول این مدت پیشرفت چشمگیری داشت.


مورینیو اگرچه به گفته خودش توانست تغییر و تحولی در سانتیاگوبرنابئو به پا و رئال را از زیر سایه بارسلونا خارج کند اما باز هم آن رابطه‌ای که لازم بود را با هواداران برقرار نکرد به طوری که حالا به دشمن شماره یک هواداران رئال مادرید تبدیل شده است.


علاوه بر ناکامی در کسب جام، لجاجت آقای خاص بر اعمال تصمیمات جنجال برانگیزی همچون نیمکت نشین کردن ایکر‌کاسیاس، کاپیتان محبوب مادریدی‌ها در تیره‌ و تار شدن روابطش با رئالی‌ها تاثیر به سزایی داشت. گفته می‌شود مورینیو که هفته آینده برای آخرین در سانتیاگوبرنابئو به عنوان سرمربی روی نیمکت رئال می‌نشیند، در فصل آینده هدایت چلسی را برعهده خواهد گرفت.



مورینیو: کارم نیمه تمام ماند

No comments:

Post a Comment