Saturday, May 25, 2013

کهندل: ۴ گزینه سرمربیگری در کرمان/ عدم تمدید با بازیکنان خارجی

سرپرست تیم فوتبال مس از ۴ گزینه احتمالی برای حضور در کرمان خبر داد.


به گزارش فوتی ایرج کهندل در گفت‌وگو با فارس، درخصوص گزینه‌های سرمربیگری تیم مس کرمان، اظهار داشت: هم‌اکنون باشگاه با ۴ گزینه در حال مذاکره است. مجید جلالی، لوکا بوناچیچ، مجتبی تقوی و مهدی محمدی گزینه‌هایی هستند که باشگاه با آنها برای سپردن هدایت فصل آینده مس مذاکره می‌کند.


وی در مورد اینکه جلالی اعلام کرده به علت عدم توافق به کرمان نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: به هر حال جلالی جزء گزینه‌های باشگاه است و در مورد او صحبت‌هایی انجام شده است.


سرپرست تیم فوتبال مس در مورد زمان بازگشت لوکا بوناچیچ از کرواسی یادآور شد:‌ این موضوع مشخص نیست، اما آنچه که معلوم است این است که سرمربی تیم تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد.


کهندل در مورد قرارداد بازیکنان مس، تاکید کرد: ۱۸ بازیکن مس با ما قرارداد دارند و ۵ بازیکن قراردادشان تمام شده است. از این بین قصد نداریم ۳ بازیکن خارجی خود یعنی میلان میاتوویچ، استفان باتس و ایوان پتروویچ را نگه داریم و به علت وضعیت دلار با آنها قرارداد نخواهیم بست اما با رضا عنایتی و حسن‌زاده صحبت‌هایی را انجام می‌دهیم تا در مس بمانند.


وی در مورد مسائلی که در خصوص جدایی شجاع خلیل‌زاده مطرح شده و اینکه گفته می شود او با باشگاه قرارداد دارد، اما خودش معتقد است هنگامی که قرارداد بسته رضایتنامه‌اش را هم گرفته، یادآور شد: معلوم نیست چه کسی این رضایتنامه را امضا کرده است. باید دید که این موضوع از سوی چه کسی مطرح شده است.



کهندل: ۴ گزینه سرمربیگری در کرمان/ عدم تمدید با بازیکنان خارجی

No comments:

Post a Comment