Saturday, May 25, 2013

جمشیدیان: مشکل من در سپاهان کرانچار بود

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان گفت: در مورد سپاهان دیگر بحثی نمانده است. مشکل من در این تیم دقیقا خود کرانچار بود.


به گزارش فوتی احمد جمشیدیان در گفت و گو با  فارس در مورد فصلی که در این تیم گذراند اظهار داشت: خوب و بد این فصل تمام شد اما من هیچ وقت روزهای خوبی که در این تیم داشتم را فراموش نمی‌کنم. مسئله این است با اتفاقاتی که در دو ماه آخر لیگ بین من و سپاهان رخ داد فکر نمی کنم هیچ کدام از ما بخواهیم که دیگر همدیگر را ببینیم.


وی ادامه داد: در مورد سپاهان دیگر بحثی نمانده است. مشکل من در این تیم دقیقا خود کرانچار بود. البته فاصله ای که بین من و کرانچار افتاد عده ای هم دخیل بودند.


جمشیدیان در پاسخ به این سؤال که این فاصله را چه کسی ایجاد کرد، اظهار داشت: اطرافیان تیم می خواستند که رابطه بهتر شود اما این اواخر خود همین اطرافیان باعث ایجاد مشکلات بیشتری شدند. البته از کسی گلایه ندارم هر کسی نان دلش را می خورد. رابطه من و کرانچار به کسانی که وارد شدند ربطی نداشت. مطمئنا این افراد به موقع به سزای عمل خود می رسند.


این بازیکن تصریح کرد: دنیا دار مکافات است. من با کرانچار مشکلاتی داشتم اما با هم کنار آمده بودیم و هر کدام کارمان را پیش می بردیم ولی عده ای خاص باعث شدند تا اتفاقات دیگری رقم بخورد. عده ای که روی کرانچار تاثیرگذار بودند و من هم هیچ وقت در مورد این افراد صحبت نکردم تا مشکلی برای تیم پیش نیاید. نمی خواستم حاشیه ای به تیم وارد شود که بگویند مسبب آن من بودم.


جمشیدیان در ادامه این گفت و گو خاطر نشان کرد: اگر امسال سپاهان لطمه خورد به خاطر همان آقایان بود. آقایی که وظیفه اش این بوده که کار تیم را رتق و فتق کند اما از بازیکن گیری تا پرداخت پول دخالت داشت. البته این مشکل باشگاه است که نتوانست وظایف را به درستی بین افراد تقسیم کند. برخی اشخاص بودند که بالاتر از حد و مرز خود رفتار کردند. باز هم می گویم من روزهای خوبم در این تیم را فراموش نمی کنم اما نوار ارتباطی من و سپاهان دیگر پاره شده است.



جمشیدیان: مشکل من در سپاهان کرانچار بود

No comments:

Post a Comment