Friday, May 24, 2013

کلوپ: با رعایت نکات جزئی بر باوارایی‌ها غلبه می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال بورسیادورتموند معتقد است شاگردانش بایرن را خوب می‌شناسند و به همین خاطر رعایت نکات جزئی، سرنوشت‌ساز است.


به گزارش فوتی به نقل از فارس، یورگن کلوپ که امشب تیمش در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن‌مونیخ صف‌آرایی می‌کند، در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته اظهارداشت: همیشه دوست داشتم بازی مهم فینال لیگ قهرمانان اروپا را به جای آنکه در ورزشگاه حاضر شوم، از منزل و از طریق تلویزیون در کنار یکسری از دوستان تماشا کنم. اکنون اما وضعیت فرق می‌کند. دورتموند در بازی نهایی حضور دارد و در جدالی که ما، ماریو گوتسه را نداریم، باید برای کسب موفقیت تلاش کنیم.


این مربی ۴۵ ساله که پس از ۲ قهرمانی متوالی لیگ داخلی ژرمن‌ها (بوندس‌لیگا) در سال‌های گذشته، امسال زردپوشان را به ایستگاه آخر لیگ قهرمانان در ورزشگاه ومبلی لندن مقابل باوارایی‌ها رساند، افزود: این بازی برای تک تک اعضای دورتموند و هوادارانش لحظه مهم و حساسی است. هر یک از ما خواهان پیروزی هستیم و هواداران نیز دوست دارند با شادی ورزشگاه را ترک کرده و به وطن بازگردند. امیدوارم بتوانیم در ادامه بازی‌های خوبی که در فصل جاری نشان دادیم، در این بازی نیز موفق عمل کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به این که حریف ما بایرن است، صددرصد رقیب‌مان را می‌شناسیم. البته بایرنی‌ها نیز دورتموند را به خوبی می‌شناسند. با این حال تلاش می‌کنیم با اتکا به تمام خصوصیات خوب بازیکنان با ارزش خود راه‌ پیروزی را در ومبلی هموار کنیم.


کلوپ افزود: دورتموند بایرن نیست. ما خصوصیات خاص خود را داریم. براساس همین خصوصیات نیز تا به اینجا پیش آمدیم و موفق عمل کردیم. اما لازم است بیش از پیش در این بازی هوشیار باشیم که دسترنج تلاش‌های یک فصل خود را با کسب نتیجه بگیریم. بازیکنان ما می دانند در اینگونه مسابقات، رعایت نکات تاکتیکی جزیی و به ظاهر کوچک تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز شود. در یک جمله می‌‌گویم برای رویارویی با بایرن آماده هستیم. امیدوارم با رعایت همه نکات بر حریف هموطن خود غلبه کنیم.


مصاف شاگردان این مربی و بایرن امشب مقارن ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه ومبلی آغاز خواهد شد.



کلوپ: با رعایت نکات جزئی بر باوارایی‌ها غلبه می‌کنیم

No comments:

Post a Comment