Friday, May 24, 2013

قنبرزاده: وزیر ورزش و سازمان لیگ در جایگاه کارشناسی 18 تیمی شدن لیگ برتر نیستند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران، گفت: نه وزیر و نه سازمان لیگ در جایگاه کارشناسی بحث ۱۸ تیمی شدن لیگ نیستند.


به گزارش فوتی به نقل از  فارس، منصور قنبرزاده در مورد دیدار با وزیر ورزش گفت: نمی‌دانم جلسه در چه موردی است. علم غیب هم ندارم. فقط از تاج دعوتنامه دریافت کردیم تا در این جلسه حضور داشته باشیم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا روی ۱۶ یا ۱۸ تیمی شدن لیگ هم بحث می‌شود، اظهار داشت: نه وزیر و نه سازمان لیگ در جایگاه کارشناسی ۱۸ تیمی ماندن یا ۱۶ تیمی شدن لیگ نیستند. گروهی آن را کارشناسی کردند که فکر می‌کنم نمایندگان سازمان لیگ هم بودند. اگر قرار است تجدید نظری شود، باید در همان فدراسیون صورت بگیرد.


مدیرعامل باشگاه نفت، ادامه داد: اکنون زمانی نیست که روی این موضوع بحث کنیم. ۴ تیمی که سقوط می‌کنند تکلیف‌شان را می‌دانند. پرداختن به این موضوع بی‌ثباتی را شایع می‌کند. چرا که فشارها در خارج از ورزش باعث می‌شود چنین تصمیماتی اتخاذ شود. اگر نفت هم سقوط می‌کرد باز هم نظرم همین بود.


قنبرزاده درباره قرارداد گل‌محمدی عنوان کرد: هنوز فرم‌ها را به ما نداده‌اند و قرارداد ثبت نشده است. اما با وی قرارداد داخلی بستیم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا با ابراهیم‌زاده تمدید نکردید و آیا از او راضی نبودید، تصریح کرد: راضی بودیم اما شرایط به گونه‌ای بود که ما فرصت زمانی داشتیم اما پاسخی از وی نشنیدیم و با گزینه‌های دیگر صحبت کردیم. چون احساس کردیم شأن باشگاه باید حفظ شود.



قنبرزاده: وزیر ورزش و سازمان لیگ در جایگاه کارشناسی 18 تیمی شدن لیگ برتر نیستند

No comments:

Post a Comment