Tuesday, May 28, 2013

آمریکا واحتمال اولین رویارویی مورینیو وچلسی با رئال

رئال مادرید و چلسی در اردوی پیش فصل تابستانی در آمریکا در چمپیونز کاپ با هم روبرو می شوند


سایت گل- امسال اردوی پیش فصل تابستانی رئال مادرید در آمریکا، اردوی داغ و جنجالی ای خواهد بود. چون آنها می بایست در یکی از بهترین تورنمنت های تابستانی شرکت کنند. تورنمنت بین المللی چمپیونز کاپ که در ۵ شهر آمریکا (فونیکس ، لس آنجلس، ایندیاناپولیس، نیویورک و میامی) برگزار می شود حضور پیدا کنند. در این تورنمنت ممکن است ژوزه مورینیو، سرمربی کنونی رئال که در پایان فصل از این تیم جدا شده و هدایت چلسی را در دست می گیرد، برای اولین بار بعد از این جدایی با شاگردان کنونی اش روبرو شود.


رئال مادریدوچلسی هردو، ازجمله تیم های بزرگ دراین تورنمنت هستند.


هشت تیم در این تورنمنت که بابرگزاری ۳بازی از روز ۲۷ جولای تا ۷ آگوست برگزار می شود شرکت خواهند کرد و فینال این تورنمنت در شهر میامی برگزار خواهد شد.


طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، میهمانان این دوره از رقابت های چمپیونزکاپ، تیم های بزرگ و صاحب نام اروپایی هستند. از انگلیس چلسی و اورتون دراین تورنمنت شرکت می کنند؛ اینتر و یووه از ایتالیا، رئال مادرید و والنسیا از لالیگا و لس آنجلس گلکسی هم به عنوان نماینده لیگ ام.ال.اس در این تورنمنت حضور خواهند یافت.


برنامه دقیق و قطعی بازی ها روز ۴شنبه آینده منتشر می شود و با انتشار این برنامه تیم ها با حریفانشان آشنا شده وشهرهای محل برگزاری بازی های هریک از دوتیم مشخص خواهد شد. روزنامه مارکا در گزارش خودبه این نکته اشاره کرده که والنسیا دراردوی پیش فصل تابستانی اش در آمریکا در روز ۳ژوئن در نیویورک مقابل چلسی به میدان رفته و در روزششم هم در میامی با میلان بازی خواهد کرد


ولی جنجال و بمب فوتبالی تابستانی آمریکا، رویارویی چلسی مورینیو و خود آقای خاص با رئال مادرید است؛ یک دوئل بزرگ و تماشایی



آمریکا واحتمال اولین رویارویی مورینیو وچلسی با رئال

No comments:

Post a Comment