Tuesday, May 28, 2013

امیدوارم مدیریت و کادر فنی حفظ شوند؛ پورحیدری: همیشه بحث رفتن و ماندن فتح‌اله زاده مطرح است

فصل که تمام شد، مشکلات ما در استقلال شروع شد و فشار بچه‌ها روی قلعه‌نوعی بود. فتح‌اله‌زاده هم نمی‌تواند به تنهایی این مبلغ سنگین را تهیه کند، به همین دلیل مشکلات زیادی داریم.



مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در حال حاضر به هم ریخته، اما اگر به سال‌های گذشته هم نگاه کنیم، دراین مقطع شرایط خوبی نداشته است.


منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر استقلال شرایط خوبی ندارد و همه چیز به هم ریخته اما اگر به سال‌های گذشته در همین مقطع نگاه کنیم، همیشه یکسری صحبت‌ها از طرف بازیکنان، کادر فنی و مدیریت در مورد رفتن و ماندن بوده اما چون مسئولیت سنگینی روی دوش آقایان است، سعی می‌کنند شرایط را درست کنند.


وی افزود: ‌فصل که تمام شد، مشکلات ما در استقلال شروع شد و فشار بچه‌ها روی قلعه‌نوعی بود. فتح‌اله‌زاده هم نمی‌تواند به تنهایی این مبلغ سنگین را تهیه کند، به همین دلیل مشکلات زیادی داریم. به نظر من جلسه هیات مدیره باشگاه خیلی می‌تواند کمک کند تا مشکلات حل شود. الان زمان مهمی است و هر تیمی بتواند در این مقطع خوب برنامه‌ریزی کند، می‌تواند در طول فصل موفق باشد.


وی تصریح کرد:‌ امسال برای استقلال سال خیلی مهمی است چون به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کرده‌ایم. برنامه امیر قلعه‌نوعی هم تقویت تیم است و امیدوارم در جلسه امروز مشکلات حل شده و کار شروع شود. همه مشکلات استقلال را می‌دانند و علاقه‌مند هستند که این مشکلات حل شود و امیدواریم در جلسه هیات مدیره این اتفاق بیفتد.


پورحیدری در پایان گفت:‌ فتح‌الله‌زاده سال‌های سال در استقلال بوده و تلاش زیادی کرده و در این زمان از فصل همیشه بحث رفتن و ماندن مدیر عامل، کادر فنی و بازیکنان مطرح است. امسال فشار بسیار زیادی روی فتح‌الله‌زاده بوده اما مسلما در جلسه امروز هیات مدیره برنامه‌اش را می‌دهد و روی آن بحث می‌شود. امیدوارم همین چارت مدیریتی و کادرفنی حفظ می‌شود تا با تقویت تیم بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم.




امیدوارم مدیریت و کادر فنی حفظ شوند؛ پورحیدری: همیشه بحث رفتن و ماندن فتح‌اله زاده مطرح است

No comments:

Post a Comment