Sunday, May 26, 2013

رئال مادريد در آستانه خريد کاواني قرار دارد

مطبوعات ایتالیایی نوشتند باشگاه رئال مادرید در آستانه خرید مهاجم اروگوئه ای تیم ناپولی قرار دارد.







به گزارش خبرگزاری اسپانیا، روزنامه کوریره دلواسپرت نوشت پس از جدایی والتر ماتساری سرمربی ناپولی اینبار ادینسون کاوانی بهترین گلزن این تیم و سری آ ایتالیا این تیم را ترک می کند.

این روزنامه نوشت مسئولان ناپولی اعلام کردند حاضرند کاوانی را در ازای ۶۳ میلیون یورو به فروش برسانند و رئال مادرید برای این انتقال اعلام آمادگی کرده است.


کوریره دلواسپرت نوشت کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی تیم پاری سن ژرمن در پایان لیگ یک فرانسه و لیگای ایتالیا جای ژوزه مورینیو را روی نیمکت رئال خواهد گرفت و کاوانی به توصیه او خریداری می شود.


در همین رابطه خوسه آنخل سانچس مدیر باشگاه رئال برای انجام مذاکرات انتقال کاوانی به ایتالیا سفر کرد.البته اوره لیو دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی اعلام کرده با مسئولان منچسترسیتی نیز مذاکره کرده است و باشگاه انگلیسی در صورتی که کاوانی را به خدمت بگیرد ، ادین ژکو گلزن بوسنیایی خود را به ناپل خواهد فرستاد.


روزنامه گاتستادلواسپرت نیز نوشت در صورتی که گونسالو ایگوآین مهاجم آرژانتینی رئال به یوونتوس منتقل شود ، ۲۵ میلیون یورو پول انتقال این بازیکن بخشی از مبلغ خرید کاوانی را تامین می کند.


کاوانی ۲۶ ساله در فصل اخیر سری آ ۲۹ گل به ثمر رساند.



رئال مادريد در آستانه خريد کاواني قرار دارد

No comments:

Post a Comment