Sunday, May 26, 2013

شکست 5-0 در نوکمپ تلخ‌ترين لحظه مورينيو

سرمربی رئال مادرید شکست پنج بر صفر برابر بارسلونا را تلخ ترین لحظه خود در این تیم دانست. او از این که نتوانست رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود ناراحت است.


ژوزه مورینیو سرانجام پس از سه سال به همکاری خود با رئال مادرید پایان داد.

به گزارش ایسنا ، او در مصاحبه‌ای که با روزنامه‌ “مارکا” داشت، جدایی از رئال مادرید را لحظه غم انگیز و ناراحت کننده توصیف کرد.


مورینیو که شایعه‌هایی درباره بازگشت او به چلسی به گوش می‌رسد، گفت: باشگاه را به دستان امینی سپردم. در حالی از رئال می‌روم که غم و اندوه من را در بر گرفته است، چرا که نتوانستم در این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. تماشاگران رئال آرزوی دهمین قهرمانی خود را داشتند، اما من نتوانستم آروزهای آنها را برآورده کنم و این مرا ناراحت می‌کند.


او افزود: برای ایجاد پروژه‌ای جدید به رئال مادرید آمده‌ام. همه آنچه که انجام دادم برای درست کردن یک تیم قوی و با انگیزه بود. الان بازیکنان به مرحله پختگی رسیده‌اند. آنها بازی‌های زیبایی را به نمایش می‌گذراند. تیمی رویایی و ایده‌آل ساخته‌ایم که می‌تواند در هر رقابتی به میدان برود.


آقای خاص درباره تلخ‌ترین لحظه خود با کهکشانی‌های شهر مادرید، گفت: شکست پنج بر صفر در نوکمپ تلخ‌ترین و سخت ترین لحظه ام با رئال مادرید بود.

مورینیو در پایان سخنان خود علت جدایی‌اش از رئال مادرید را رفتار بد رسانه‌ها دانست و گفت: از این که تماشاگران وجود فشار زیاد را دلیل جدایی ام از رئال می دانند ناراحتم. من در گفتگو با پرس گفتم که انگیزه اصلی رفتنم از رئال رفتار بد رسانه‌ها است.



شکست 5-0 در نوکمپ تلخ‌ترين لحظه مورينيو

No comments:

Post a Comment