Tuesday, May 7, 2013

ديونگ:‌ دوست دارم در ليگ برتر انگليس بازي کنم

«زیم دیونگ» که همراه با تیم آژاکس به مقام قهرمانی لیگ کشورش موسوم به اردی‌ویزی شد، در گفت‌وگویی با روزنامه دتلگراف اظهار داشت: فکر می‌کنم حالا وقت آن رسیده باشد قدمی مهم در زندگی ورزشی‌ام بردارم. دوست دارم فرصت بازی در تیمی درجه یک از لیگ برتر را بیابم.


به گزارش فارس، این ستاره ۲۴ ساله افزود: به من خیلی از بزرگان فوتبال کشورم توصیه کردند هر چه زودتر راهی لیگ های بزرگ اروپایی مثل انگلیس شوم. آخرین نفری که به من چنین توصیه‌ای داشت، لوییس فان‌خال، سرمربی تیم ملی است. او به من گفت تمام قابلیت‌های لازم برای حضوری موفق در لیگ برتر را دارم.


دیونگ ادامه داد: امیدوارم چنین فرصتی کسب کنم. دلم می‌خواهد در تیمی عضو شوم که به من امکان حضوری مستمر را دهد.


این اظهارات از سوی وی در حالی بیان می‌شود که برخی از رسانه‌ها از رایزنی مدیر برنامه‌اش با تیم‌های مثل تاتنهام و سوانسی خبر دادند.



ديونگ:‌ دوست دارم در ليگ برتر انگليس بازي کنم

No comments:

Post a Comment