Wednesday, May 29, 2013

میثم نقی زاده: هنوز کسی با من تماس نگرفته

کار با آقای دایی افتخار است اما اگر هم قسمت نشود که شاگرد ایشان باشم ناراحت نمی شوم


به گزارش فوتی به نقل از سایت گل – لابد میثم نقی زاده در فهرست دایی نیست . اگر بود چرا در تبریز تمرین می کند؟ با این بازیکن ترک زبان پرسپولیس تماس گرفتیم تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.


اولین تمرین پرسپولیس با دایی انجام شد چطور بود ؟


من که تهران نیستم . خودم تمرین می کنم . اتفاقا همین الان هم در شهر خودم مشغول دویدن هستم.


مگر تو بازیکن پرسپولیس نیستی الان باید سر تمرین باشی؟


خب فعلاً که باشگاه با من تماسی نگرفته است و منتظر پرسپولیس هستم اما خب تا با من تماس نگیرند نمی توانم بروم.


پس ممکن است در لیست دایی نباشی؟


هنوز نمی دانم.. فکر کنم تا آخر هفته مشخص می شود.


کار با دایی را دوست داری؟


چرا نباید دوست داشته باشم.. آقای دایی مربی بزرگی است که بازیکن خیلی بزرگی هم بوده است.. کار با آقای دایی افتخار است اما اگر هم قسمت نشود که شاگرد ایشان باشم ناراحت نمی شوم و مطمئن باشید از یک تیم دیگر به تیم ملی می روم.


پیشنهاد داری؟


بله ۳تا پیشنهاد رسمی و خوب دارم که به احترام پرسپولیس با هیچکدام مذاکره نکرده ام و منتظر هستم ببینم تکلیفم چه می ود که فکر کنم تا آخر هفته مشخص می شود



میثم نقی زاده: هنوز کسی با من تماس نگرفته

No comments:

Post a Comment