Wednesday, May 29, 2013

مالدینی: با تجربه ای که دارم،می توانم به میلان کمک کنم

پائولو مالدینی اسطوره باشگاه روسونری در صحبت هایی گفت که می تواند با تجربه ی خود به میلان کمک کند اما تاکید کرد که گالیانی هرگز در این باره با او صحبتی نداشته.


سایت گل-پائولو مالدینی ، مدافع سابق میلان که در سال ۲۰۰۹ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، با وجود تمایل زیادی که برای آغاز فعالیت در باشگاه روسونری دارد، هنوز نتوانسته در یک پست مدیریتی به باشگاه روسونری بازگردد.


به نقل از ac-milan.ir-او در مصاحبه با کوریره دلوسپورت در این باره چنین گفت :”گالیانی ؟ ما طی ۲۵ سال اخیر باهم بودیم.قبل اینکه او در میلان باشد، من در میلان بودم.فکر می کنم بازیکنان سابق یک باشگاه می توانند با تجربه هایی که دارند به باشگاه خود کمک کنند.البته به شرطی که کسی در باشگاه به آنها اطمینان کند و خواهان این همکاری باشد”


مالدینی ادامه داد:”تا این لحظه هیچ کسی از سوی میلان در این رابطه با من تماسی نداشته.البته که من طی این سال ها  با گالیانی صحبت کرده ام. اما هیچ کسی از من درخواستی مبنی بر بازگشت به باشگاه را نداشته”



مالدینی: با تجربه ای که دارم،می توانم به میلان کمک کنم

No comments:

Post a Comment