Tuesday, May 28, 2013

کياني: با جلالي قهرمان مي شويم

بازیکن تراکتورسازی گفت:با مجید جلالی می توانیم قهرمان لیگ شویم.


مهدی کیانی در خصوص انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی اظهار داشت:من هم الان از طریق پیامک متوجه شدم که ایسشان سرمربی ما شده است.آقای جلالی مربی بزرگی است که هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد.


به گزارش فوتی به نقل از اوج ، وی افزود:امیدوارم با حضور او بتوانیم بالاخره به عنوان قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کنیم.او می تواند تراکتورسازی را قهرمان کند چرا که قبلا پاس را قهرمان کرده است.


کیانی درباره شناخت خود از او خاطرنشان کرد:از دور کارش را دنبال می کردم و البته سلام و علیک ه داشتیم!کارش تأیید شده است.


وی در پاسخ به این سوال که آیا شخصیت جلالی باعث سوءاستفاده برخی بازیکنان نمی شود،گفت:تراکتورسازی بازیکنان بزرگی دارد که از این جور مسایل سوءاستفاده نمی کنند.


کیانی درباره وضعیت خود نیز گفت:چند روز پیش رفتم باشگاه و مذاکره کردم.ان شاءالله به زودی قرارداد می بندم.پول برایم مهم نیست بلکه هواداران تراکتورسازی برایم خیلی ارزش دارند.



کياني: با جلالي قهرمان مي شويم

No comments:

Post a Comment