Tuesday, May 28, 2013

درخواست 1.5 ميلياردي مسئولان منصوري قرچک

شهردار قرچک گفت: مسئولان منصوری درخواست کردند برای فصل آینده ۱٫۵ میلیارد هزینه شود.


عبدالعلی قاسم‌پور در مورد شرایط تیم فوتسال شهید منصوری عنوان کرد: شهید منصوری متعلق به بخش خصوصی است و چندین سال است که در این رشته فعالیت می‌کند، دوستان ما هم تلاش زیادی کردند و توانسته‌اند این تیم را در کشور و حتی در بحث بین الملل بشناسانند.


به گزارش فوتی به نقل از فارس ، وی افزود: قرچک شهر بزرگی نیست، درآمد افراد متوسط است و شهرداری توسط مردم اداره می‌شود، ما درصدی از بودجه شهرداری را می‌توانیم صرف امور دیگر کنیم که اگر بودجه ما تحقق یابد می‌توانیم ۳۰۰ میلیون در سال برای بخش‌های دیگر هزینه کنیم. از این پول در موارد دیگر هم باید استفاده شود.


شهردار قرچک با اشاره به کمک ۴۵۰ میلیونی فصل گذشته به تیم فوتسال منصوری خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم هزینه‌های درشتی در سال داشته باشیم، رشته‌های دیگر هم در این زمینه حضور دارند، همچنین معتقدیم افراد ورزشی باید در این زمینه فعالیت کنند زیرا در غیر این صورت به تیم لطمه وارد می‌شود به هر حال با وجود مشکلات حاد مالی، شهرداری می‌تواند ۴۹ درصد هزینه‌های منصوری را پرداخت کند، این هم به این دلیل است که ۵۱ درصد دیگر بر عهده خود مسئولین منصوری باشد و مدیریت را آنها در اختیار داشته باشند.


قاسم‌پور یادآور شد: مسئولان منصوری معتقد هستند که تیم نیازمند هزینه ۱٫۵ میلیاردی است و این موضوع واقعا هزینه زیادی است. کل پول عمرانی ما که تامین شود نزدیک ۳ میلیارد است که در این صورت نصف آن متعلق به منصوری می‌شود که این قابل اجرا نیست.


وی ادامه داد: نمی‌خواهیم تیم زمین بخورد و به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. حاضریم در ابتدا هم ۴۹ درصد را هزینه کنیم تا تیم شکل بگیرد و در ادامه راه هم می‌توان به کمک خیرین دیگر تیم را اداره کرد. به هر حال آنچه که مسلم است این است که ما نمی‌توانیم بیش از ۴۹ درصد برای این موضوع هزینه کنیم.



درخواست 1.5 ميلياردي مسئولان منصوري قرچک

No comments:

Post a Comment