Monday, May 6, 2013

مدیرعامل فولاد مبارکه: با استعفای رحیمی مخالفم/کرانچار را نگه می داریم

محمد مسعود سمیعی نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خبرهای منتشره در باره رحیمی صحیح نیست وچنین استعفایی از او را هیات مدیره هم ندیده است.


وی تاکید کرد که رحیمی کار خود را با قدرت ادامه خواهد داد و این تیم جوان را برای کسب موفقیت بیشتر هدایت می کند.


سمیعی نژاد با تبریک قهرمانی تیم سپاهان گفت: پیش از این تیم سپاهان با چندین ملی پوش قهرمان می شد، ولی این بار با بازیکنان جوان به این عنوان رسید.


وی در باره کرانچار نیز گفت: در این باره هیات مدیره تصمیم می گیرد، ولی ما علاقمند به حفظ ایشان هستیم که شامل ۵۰درصد موضوع می شودو۵۰درصد بقیه نیز کرانچار است که باید علاقمند به کار با تیم سپاهان باشد.


وی گفت: در ترکیب هیات مدیره باشگاه سپاهان نیز تغییراتی نخواهیم داشت.


پیش از این سرپرست تیم فوتبال سپاهان نیز با بیان اینکه این باشگاه مشکلی بابت پرداخت دلار به کرانچار ندارد، گفته بود، اگر او بخواهد در ایران بماند فقط در سپاهان فعالیت خواهد کرد.


رسول خوروش اظهارکرده بود: خود کرانچار واقعا دوست دارد در اصفهان بماند. با او صحبت کرده ایم اما تصمیم نهایی بعد از بازی آخر لیگ گرفته می شود. قطعا اگر در ایران بماند، فقط در سپاهان کار می کند.


وی همچنین در باره رحیمی گفته بود: وی تا پایان بازی دیشب در ورزشگاه بود اما نمی دانم که قبل از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد یانه؟.او گفته می خواهد از مدیرعاملی سپاهان استعفا دهد ولی نمی گذاریم چنین تصمیمی بگیرد.


سرپرست تیم فوتبال سپاهان همچنین در باره محرم نویدکیا افزوده بود : وی قصد خداحافظی ندارد و همچنان کاپیتان سپاهان خواهد بود.



مدیرعامل فولاد مبارکه: با استعفای رحیمی مخالفم/کرانچار را نگه می داریم

No comments:

Post a Comment