Monday, May 27, 2013

وداع اشکبار نیمار ؛ به امید دیدار برزیل

در جریان مسابقه هواداران تیم فلامنگو که اکثریت ۶۳۵۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه را تشکیل می دادند هر وقت توپ به نیمار می رسید، اورا هو می کردند


سایت گل – نیمار ستاره میلیون دلاری سانتوس ، وداعی تلخ و غمبار با تیمش داشت. او در حالی در بازی مقابل

فلامنگو به میدان رفت که نتوانست تیمش را به پیروزی برساند و دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این اولین بازی در ورزشگاه تازه تأسیس پایتخت برزیل برای مسابقات جام جهانی بود.

در جریان مسابقه هواداران تیم فلامنگو که اکثریت ۶۳۵۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه را تشکیل می دادند هر وقت توپ به نیمار می رسید، شروع به هو کردن او می کردند و هر وقت او توپ را از دست می داد، تشویق می کردند.

این بازیکن ۲۱ ساله قبل از شروع مسابقه نیز هنگام نواخته شدن سرود ملی برزیل، شروع به گریستن کرد و اشک از چشمانش سرازیر شد.

او از هنگام آغاز دوران حرفه ای بازی خود در سانتوس بوده و در این تیم به برترین گلزن برزیل از زمان په له تبدیل شده است.


http://u.goal.com/283500/283556hp2.jpg


به نوشته رسانه های برزیلی ، نیمار بعد از مسابقه به خبرنگاران گفت: بازی در سانتوس برایم افتخار بزرگی است و از اینکه در اینجا بودم بسیار خوشحالم. هر کودکی آرزویی دارد. یکی می خواهد فوتبالیست شود، یکی دندانپزشک و یکی خبرنگار. آرزوی من هم این بود که یک ورزشکار حرفه ای شوم و اکنون به این آرزو رسیده ام. اکنون رفتن به بارسلونا نهایت آرزوهای من است.

نیمار هنوز نمی داند که چه زمانی به بارسلونا سفر خواهد کرد اما می گوید که از همین الان برای بازی در کنار بازیکنانی چون لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا و دنی آلوز هیجان دارد.

وی خاطر نشان کرد: هواداران سانتوس تنها افرادی بودند که همیشه من را حمایت کرده اند. از آنها تشکر می کنم و می گویم که «به امید دیدار» چون یک روزی دوباره بازخواهم گشت.


http://u.goal.com/283600/283614hp2.jpg


البته نیمار نباید ناراحت باشد چراکه  همان تماشاگرانی که سانتوس را دیشب هو کردند احتمالا روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) که برزیل در بازی افتتاحیه جام کنفدراسیون ها به مصاف ژاپن می رود، او را تشویق خواهند کرد.



وداع اشکبار نیمار ؛ به امید دیدار برزیل

No comments:

Post a Comment