Tuesday, May 28, 2013

دل بوسکه : لوپس خیلی خوب بوده ولی ایکر بازیکن ماست

سرمربی تیم ملی اسپانیا درکنفرانسی خبری در مورد لیست اعلام شده ۲۶ نفره صحبت کرد.


سایت گل- بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از انتشار لیست ۲۶ نفره بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی اسپانیا برای حضور در رقابت های جام کنفدراسیون هها دراین باره به صحبت پرداخت


دل بوسکه گفت:« تقریبا غیرممکن است که تقریبا تمام کسانی که  شایستگی اش را دارند، به اردوی تیم ملی دعوت شوند.غیرممکن است که بتوان همه را دعوت کرد.البته روزی می رسد که آنها هم به تیم ملی می آیند؛ چون بازیکنانی مثل چابی که خسته شده اند، ازتیم ملی می روند.در بازی با فرانسه، بازیکنان تیم ما نشانه ای از شجاعت و تمایل برای حضور درتیم ملی را به نمایش گذاشتند.همه می خواهند اینجا باشند وانگیزه های زیادی دارند. هیچ کسی نگفته که نمی خواهد در جام کنفدراسیون هاحضور یابد..»


دل بوسکه ادامه داد:« باید افرادی را به تیم ملی بیاوریم که اشتیاق و احساسات زیادی به تیم ملی داشته باشند و ارزوی حضوردراردوی تیم ملی را داشته باشند.این حتی از عملکرد هم مهم است. ما نمی توانیم دائما تیم را تغییر داده و به دنبال بازیکنان جدید باشیم.ما به این تیمی که الان داریم، اعتقاد داریم.در پایان رقابت های این فصل هستیم. غیرممکن است که بازیکنان شاداب و قبراق باشند.درتمام تیم های ملی اوضاع به همین ترتیب است و همه با این شرایط به جام کنفدراسیون ها می آیند. ما بازیکنان فوق العاده ای داریم که مطمئنا در جام کنفدراسیون ها فوق العاده خواهند بود. اگر کسی باشد که شرایط فیزیکی خوبی نداشته باشد، با ما نخواهد بود.»


دل بوسکه ادامه داد:« این یکی از دلایل ارائه یک لیست ابتدایی است. ما لیست نهایی را قبل از سفربه آمریکا ارائه می کنیم.اگر کسی مصدوم باشد یادراوج آمادگی نباشد، تغییراتی درلیست می دهیم.»


 سرمربی ماتادورها در مورد فصل فوق العاده دیگو لوپس گفت:«او فصلی فوق العاده را سپری کرده ولی کاسیاس بازیکن ماست.ایکر دراین فصل کمی مصدوم بود وبعد از آن هم دوران بازیابی را سپری کرد..اودرحال تمرین کردن است وشرایط خوبی دارد.دیگو لوپس قبلا بدون آنکه کسی به مابگوید که او باید دعوت شود، دراردوی تیم ملی حضور داشته.حالا ازلیست خارج شده، چون رقابت حساسی وجوددارد وبازیکنانی هستند که خیلی خوبند.او فصل فوق العاده ای را سپری کرده ولی ما به ایکر، رینا ووالدس باور زیادی داریم.کاسیاس درماه های اخیر به شدت تمرین کرده.من با اوحرف نزدم ولی برایم گفته اند که درشرایط خوبی است.او بازیکن ماست.»


او ادامه داد:« ما با پویول هم درتماسیم.می دانیم که او اخیرا اصلا بازی نکرده وبه مصدومیت تک تک بازیکنان احترام می گذاریم.»


دل بوسکه در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« ما انگیزه های زیادی برای حضور در جام کنفدراسیون ها داریم؛ این تورنمنت واقعا مهمی است که تمام قهرمانان درآن شرکت می کنند.می خواهیم دربهترین شرایط ممکن به این تورنمنت برویم. درسال ۲۰۰۹ این تورنمنت به ما کمک کرد تا جزئیات بیشتری را درمورد جام جهانی بعد یاد بگیریم.»




دل بوسکه : لوپس خیلی خوب بوده ولی ایکر بازیکن ماست

No comments:

Post a Comment