Sunday, May 26, 2013

دوست دارم که با ترکمنستان بازی کنیم خسوس: هنوز قرارداد جدیدم را امضا نکرده‌ام/ شک ندارم که قهرمان می‌شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در مورد قرارداد جدیدم صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ام اما قرارداد جدیدم نهایی نشده است.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط مختلف از جمله امکانات تیم ملی و قراردادش صحبت کرد که در زیر می‌خوانیم:


فارس: وضعیت تیم ملی چگونه است؟


طبق برنامه‌هایی که داشتیم کارمان را پیگیری می‌کنیم و بازیکنان تمرینات خود را انجام می‌دهند تا برای تورنمنت چین و مسابقات داخل سالن آماده شوند.


فارس: مشکل خاصی در اردوی تیم ملی وجود ندارد؟


مسئله خاصی نیست اما نکاتی وجود داشت که می‌شد اردو را بهتر برگزار کرد در  هر حال مشکل قابل بیانی وجود ندارد و مسئله خاصی نیست.


فارس: مثل اینکه مسعود دانشور و اسماعیل پور مصدوم شدند؟


هر دوی این نفرات با مصدومیت به اردوی تیم ملی آمدند ما در اینجا سعی می‌کنیم علاوه بر تمریناتی که بازیکنان انجام می‌دهند کارهای فیزیوتراپی انجام دهیم.


فارس: احتمال دارد که آنها به بازی‌های داخل سالن نرسند؟


بله امکان دارد که آنها برای این بازی‌ها آماده نشوند اما ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم.


فارس: شنیده شده برخی از بازیکنان برای دریافت ویزا با مشکل روبرو شدند؟


به عنوان مشکل به این موضوع نگاه نمی‌کنیم. این موارد باید حل شود.


فارس: افتخاری اعلام کرده اگر تیم ملی در مسابقات قهرمانی داخل سالن عنوان اول را کسب نکند، برکنار خواهد شد. نظرتان در این باره چیست؟


با تنهایی مربی آشنا هستم می‌دانم که همیشه خودم باید تلاش کنم. من برای خود هدفی انتخاب کرده‌ام و شک ندارم که به آن هدف می‌رسم.


فارس: می‌دانید اگر تیم ملی قهرمان نشود از ایران خواهید رفت؟


شکی ندارم که قهرمان می‌شوم من با هدفی سرمربیگری ایران را انتخاب کردم و به دنبال این هدف هستم و به هیچ چیز دیگر هم فکر نمی‌کنم.


فارس: در مورد مصطفی نظری نظرتان تغییر نکرد؟


چندین‌بار این مسئله را گفته‌ام نظری در این اردو همراه ما نخواهد بود اما درهای تیم ملی به روی او بسته نیست. من احترام خاصی برای او قائل هستم. او بازیکن بزرگی است.


فارس: در چند روز اخیر مسئله کاهش مبلغ قرارداد شما مطرح شده و عنوان شده که مبلغ قراردتان ۵۰ درصد کاهش یافته و شما این قرارداد را امضاء کردید، این موضوع صحت دارد؟


فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است، صحبت‌های اولیه انجام شده اما این موضوع به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.


فارس:‌ اما آقای افتخاری اعلام کرده که شما این قرارداد را امضاء‌ کردید؟


در حال حاضر اولویت من کار با بازیکنان تیم ملی است و به این مسائل فکر نمی‌کنم. سؤال‌های ورزشی بپرسید که من جواب شما را هم بدهم.


فارس: در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی صحبت کنید، ازبکستان برای حضور در ایران شرط گذاشته، امکان دارد که این بازی انجام نشود؟


تا جایی که من خبر دارم مسئولان کمیته فوتسال برای ویزای تیم فوتبال ازبکستان اقدام کردند و این تیم به ایران سفر خواهد کرد.


فارس: دیدار با ترکمنستان چه شد، گفته می‌شود شما با برگزاری این دیدار موافق نبوده‌اید؟‌


اتفاقاً اینگونه نیست، من دوست دارم که با این تیم بازی کنم، به هر حال هر تیمی کاراکترهای خود را دارد. اگر آنها به ایران بیایند حاضرم که با آنها بازی کنیم. در مورد جزئیات سفر آنها و مسائل دیگر خبری ندارم.



دوست دارم که با ترکمنستان بازی کنیم خسوس: هنوز قرارداد جدیدم را امضا نکرده‌ام/ شک ندارم که قهرمان می‌شویم

No comments:

Post a Comment