Saturday, May 25, 2013

قهرمان لیگ اروپا، سهمیه حضور درلیگ قهرمانان اروپا می گیرد

این قانونی است که از سال ۲۰۱۵ به بعد اجرامی شود و تیم قهرمان لیگ اروپا، سهمیه حضور در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا راکسب خواهد کرد


به گزارش فوتی به نقل از سایت گل- سران یوفا اعلام کردند که از سال ۲۰۱۵ به بعد، قهرمان لیگ اروپا، مجوز حضور در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.


قهرمان لیگ اروپا در فصل ۵-۲۰۱۴ اولین تیمی خواهد بود که می تواند از این قانون جدید بهره برده و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۶-۲۰۱۵ شرکت خواهد کرد.


مدتها بود که مسئولان یوفا به دنبال آن بودند تا رقابت های لیگ اروپا را جذاب تر از پیش نمایند و  حالا بااین تصمیم آنها براین باورند که تاحدودی به هدف خود نزدیک تر می شوند.


جیانی اینفانتینو یکی از مدیران یوفا دراین باره گفته:« ما باید کاری کنیم تا لیگ اروپا پیشرفت کند و یک راه این است که خلاقیت های ورزشی ای درنظر بگیریم که یکی از آنها مجوز حضور تیم قهرمان لیگ اروپا در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپاست؛ دوره جدید از سال ۲۰۱۵ آغاز می شود.»


رقابت های لیگ اروپا با این فرمت از فصل ۱۰-۲۰۰۹ دنبال می شود و درطول این مدت اتلتیکومادرید، پورتو و چلسی قهرمانی در این رقابت ها را تجربه کرده اند.



قهرمان لیگ اروپا، سهمیه حضور درلیگ قهرمانان اروپا می گیرد

No comments:

Post a Comment