Wednesday, May 29, 2013

رامین رضاییان با قراردادی ۳ ساله به راه‌آهن پیوست

در کنار تمدید قرارداد بازیکن مصدوم راه‌آهن، بازیکن فصل پیش صبای قم با عقد قرارداد ۳ ساله به این تیم پیوست.


سایت رسمی باشگاه راه‌آهن ( سورینت)، رامین رضاییان، مدافع – هافبک فصل پیش صبای قم با عقد قراردادی ۳ ساله به راه‌آهن پیوست. رضاییان بعد از میلاد نوری، دومین بازیکنی است که از صبا به راه‌آهن می‌پیوندد.


همچنین قرارداد علی غلام بازیکن فصل پیش راه‌آهن که اواخر فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شده بود توسط این باشگاه تمدید شد. این بازیکن در مورد تمدید قراردادش با راه‌آهن به سایت رسمی این باشگاه گفت: باشگاه راه‌آهن با تمدید قرارداد من یک کار اخلاقی انجام داد، چون در حال حاضر مصدوم هستم و چند ماه نمی‌توانم بازی کنم.


وی تصریح کرد: حالا انگیزه من برای آماده شدن بالا رفته و همه تلاشم را می‌کنم تا این محبت باشگاه را جبران کنم. من این لطف بزرگ باشگاه را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و امیدوارم بتوانم بعد از بازگشت به فوتبال، بازی‌های خوبی برای راه‌آهن انجام داده و جواب اعتماد باشگاه و آقای ابراهیم‌زاده را بدهم.


علی غلام تا اواخر شهریورماه نمی‌تواند برای راه‌آهن بازی کند.



رامین رضاییان با قراردادی ۳ ساله به راه‌آهن پیوست

No comments:

Post a Comment