Monday, May 27, 2013

پودولسکي: به گالاتاسراي نمي‌روم

بازیکن تیم فوتبال آرسنال گفت: قصد پیوستن به تیم گالاتاسرای را نداشته و می‌خواهم به کار خود در این تیم طبق روال قبل ادامه دهم.


به گزارش فوتی به نقل از باشگاه خبرنگاران، پودولسکی بازیکن باتجربه تیم فوتبال آرسنال گفت: من شناخت بالایی از خود و توانایی هایم دارم. در این مورد باید تاکید کنم که خیلی خوب می‌دانم خواهان چه چیزی در فعالیت حرفه‌ای‌ام هستم. از کار خود احساس رضایت بالایی دارم و نمی‌خواهم این تیم را ترک کرده و کارم را در جای دیگری از سر بگیرم.


من تجربه قابل توجهی در لیگ برتر انگلیس کسب کردم و حالا هم در تلاش هستم تا به کارم در این لیگ و تیم آرسنال طبق روال قبل ادامه دهم. بنابرانی تاکید می‌کنم که خبر حضورم در گالاتاسرای صحت نداشته و درست نیست و من در آرسنال مانده و به کارم در این تیم ادامه خواهم داد.



پودولسکي: به گالاتاسراي نمي‌روم

No comments:

Post a Comment