Monday, May 27, 2013

پتکوویچ: رم هم خوب بود ولی جام را فقط به یک تیم می‌دهند

سرمربی لاتزیو پس از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و تمجید از تیم حریف اعلام کرد جام را به یک تیم می‌دهند.


به گزارش خبرگزاری فارس، لاتزیو در دیدار پایانی کوپا ایتالیا با نتیجه یک بر صفر رم را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.


تک گل این دیدار را سناد لولیچ در دقیقه ۷۱ وارد دروازه رقیب همشهری کرد. لاتزیو با این قهرمانی، تعداد قهرمانی‌های خود در جام حذفی ایتالیا را به ۶ رساند.


ولادیمیر پتکوویچ در مورد این دیدار گفت: تصور می‌‌کنم در این دیدار، تیم بسیار بهتری نسبت به رم بودیم. البته آنها بازیکنانی در اختیار داشتند که از نظر کارهای تکنیکی برتر از بازیکنان ما بودند که این موضوع می‌توانست برای ما بسیار خطرناک باشد ولی ما با مدیریت بازی، فرصت‌های خوبی روی دروازه آنها ایجاد کردیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. برای اینکه رم نتوانست در این دیدار به جام برسد متاسفم زیرا جام را فقط به یک تیم می‌دهند. آنها شایسته تمجید هستند که به فینال کوپا ایتالیا رسیدند. آنها در کالچو هم عملکرد خوبی داشتند.


وی افزود: از نمایش شاگردانم راضی هستم و به آنها افتخار می‌کنم. از اکنون به بعد در مورد آینده‌ام در بیانکوچلستی با اطمینان بیشتری فکر می‌کنم. ما در لیگ ایتالیا به رتبه هفتم رسیدیم و نتوانستیم به جایگاهی که می‌خواستیم دست یابیم. اکنون که در جام حذفی قهرمان شدیم، می‌توانیم حضور در دیدارهای اروپایی در فصل بعد را جشن بگیریم.



پتکوویچ: رم هم خوب بود ولی جام را فقط به یک تیم می‌دهند

No comments:

Post a Comment