Sunday, May 26, 2013

دلفکار: عالم فوتبال، عالم پول شده است

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از درخواست‌ مبلغ‌های بالا از سوی مربیان گفت: عالم فوتبال، عالم پول شده است.


به گزارش فوتی محمد جواد دلفکار در گفت‌وگو با  فارس، در مورد شرایط تراکتورسازی و انتخاب سرمربی گفت: وضعیت تراکتورسازی بسیار خوب است. مدیرعامل تیم کار را پیگیری می‌کند متاسفانه عالم فوتبال عالم پول شده است و هر کسی دنبال این است که کم و کاستی پولی خود را از فوتبال تأمین کند. به دنبال هر کسی که می‌رویم درخواست مبلغ بسیار زیادی می‌کند.


وی افزود: می‌دانید در صنعت مشکلات زیادی وجود دارد وقتی می‌خواهیم ۱۰ هزار تومان حقوق کارگران را بالا ببریم دچار مشکل می‌شویم و نمی‌توانیم میلیاردها تومان پول را به یک بازیکن و یا مربی پرداخت کنیم. در مجموعه‌ای مثل تراکتورسازی کار بسیار سنگین است و برای همه چیز باید برنامه‌ریزی وجود داشته باشد. اگر بحث انتخاب سرمربی هم کمی به طول انجامید به خاطر این بود که می‌خواستیم هزینه‌ها را کاهش دهیم.


عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: جلسه هیئت مدیره عصر فردا تشکیل می‌شود و ان‌شاءالله خبرهای خوبی قرار است زینی‌زاده به اعضا اعلام کند.


وی در مورد اینکه بودجه تراکتوسازی برای فصل بعد چه اندازه است، یادآور شد: تراکتورسازی جنبه عمومی دارد و سهامداران اعلام کردند که توان هزینه‌های اضافی را ندارند. بخشی از پول را از طریق اسپانسر و کمک‌هایی که یکی از سهامداران باشگاه، بانک مهر انجام می‌دهد، تامین می‌کنیم اما باید هزینه‌ها را به حداقل برسانیم تا با دردسر مواجه نشویم.


د‌لفکار در مورد اینکه برخی از بازیکنان از وضعیت نامشخص قراردادشان ابراز نارضایتی کردند، اظهار داشت: باید تمامی جوانب موضوع را در نظر بگیریم. نمی‌توانیم به بازیکنانی که تخصص زیادی ندارند، پول زیادی بدهیم. باید هزینه‌ها را به طور دقیق انجام دهیم. البته می‌دانیم هرچه عملکرد بهتری داشته باشیم، می‌تواند باعث شادی، نشاط قشر جوان شود و این مسائل را در نظر بگیریم.


وی در مورد گزینه‌های نهایی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: جزئیات را باید از مدیرعامل پیگیری کنیم، اما مذاکراتی با جلالی و محمد مایلی‌کهن انجام می شود و ان‌شاءالله فردا زینی‌زاده در جلسه هیئت مدیره اخبار خوبی را به اطلاع می‌رساند.



دلفکار: عالم فوتبال، عالم پول شده است

No comments:

Post a Comment