Tuesday, May 28, 2013

فرکی: اهواز خیلی هم خوب است، ستاره ها می آیند

من در اهواز راحت هستم اگرچه کار سختی پیش رو داریم اما با کمک خدا و حمایت مردم می توانیم نتایج خیلی بهتری نسبت به سال قبل بگیریم.


سایت گل – حسین فرکی سرمربی فولاد برای جذب بازیکنان مورد نظر دست به کار شده ایت . هدف اول آنها حفظ اسکلت تیم شان بود که تقریبا در این راه موفق بودند .


اوضاع  و احوال چطور است اقای فرکی ؟


بعد از تمدید قرارداد با فولاد فعلاً که در حال فیزیو تراپی پای خود هستم و تلفنی پیگیر کارهای تیم هستم.تا بتوانم در اسرع وقت کار خود را با تیم شروع کنیم.


از اینکه در فولاد ماندید راضی هستید؟


من خیلی فکر کردم اما دیدم حق مردم است که بمانم و به تیم فولاد کمک کنم. بله من در اهواز راحت هستم اگرچه کار سختی پیش رو داریم اما با کمک خدا و حمایت مردم می توانیم نتایج خیلی بهتری نسبت به سال قبل بگیریم.


در زمینه ی جذب بازیکن کاری کرده اید؟


خب ما بر حسب نیاز هایمان به دنبال جذب بازیکن خواهیم بود و فعلاً در حا مذاکره با بچه های سال قبل هستیم.و در همین حین کسانی را که مد نظرمان نیستند از تیم جدا می کنیم و جایگزین آنها را پیدا می کنیم.البته هنوز با هیچ کس به توافقی نرسیدیم.


باقر صادقی را می خواهید ؟


هنوز نه… ما ۳ دروازه بان خودمان را داریم و در این زمینه هم اگر قرار باشد کاری کنیم با نظر آقای سجادی انجام می شود.


این درست است که چند تا از بازیکنان مد نظر شما به خاطر شرایط جوی نیامده اند؟


خب شرایط جوی اخواز خیلی گرم است اما مطمئناً کسانی که بیایند بعد از مدتی می بینند که اهواز شرایط خوبی دارد.ما هم داریم همین جا زندگی می کنیم .



فرکی: اهواز خیلی هم خوب است، ستاره ها می آیند

No comments:

Post a Comment